Skocz do zawartości

Reklama W Adkontest


Henio23

Rekomendowane odpowiedzi

Odradzam reklamowania się przez firmę adkontest. Jakiś czas temu zamówiłam kampanię za cenę ponad 3500 netto, po jakimś czasie zauważyłam, że liczba kliknięć rejestrowanych na koncie jest ponad dwukrotnie wyższa niż ilość odsłon w google analytics. Nie oczekiwałam, że ta ilość kliknięć będzie taka sama, ale jak jest ponad połowa kliknięć które nie są rejestrowane w analitiksie to taki problem powinno się rozwiązać.
Pan z Adkontest zablokował już strony, które generowały tą niby fałszywą liczbę kliknięć, ale nikt z tej firmy nie próbuje wyjaśnić mi, skąd wynikła taka duża różnica w liczbie kliknięć i to jakoś wynagrodzić.
Czuję się poszkodowana, bo czuję się jakbym 1000 zł wyrzuciła do śmietnika. Miły Pan z Adkontest na pytanie dlaczego od tygodnia nie odpisał na mojego maila odpowiedział mi, że bardzo przeprasza, ale miał dużo ważniejszych spaw na głowie, ponieważ klienci z budżetem za kilkadziesiąt tysięcy są ważniejsi od tych z dziesięciokrotnie niższym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszkodowana Henio23? Jakoś mało wiarygodnie to wygląda...

A z czego mogła wyniknąć duża różnica?

Po pierwsze -- możesz patrzeć na unikalne wizyty w Analytics.
Po drugie -- mogła się strona zawiesić w drodze między Adkontekstem (po zaliczeniu kliknięcia) a Twoją stroną (przed zarejestrowaniem wizyty). Albo ładować się na tyle wolno, że użytkownik zamknął ją przed zliczeniem wizyty w Analytics.

Po trzecie -- analogiczną zawieszkę mogło mieć samo Analytics.
Po czwarte -- ktoś może mieć poblokowane skrypty w przeglądarce i kod Analytics mu się nie ładuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszkodowana Henio23? Jakoś mało wiarygodnie to wygląda...

A z czego mogła wyniknąć duża różnica?

Po pierwsze -- możesz patrzeć na unikalne wizyty w Analytics. -

- Biorę pod uwagę unikalne wizyty rozbieżność sięga nawet 60-70%.

Po drugie -- mogła się strona zawiesić w drodze między Adkontekst (po zaliczeniu kliknięcia) a Twoją stroną (przed zarejestrowaniem wizyty). Albo ładować się na tyle wolno, że użytkownik zamknął ją przed zliczeniem wizyty w Analytics.

Mało jest to prawdopodobne, po zgłoszeniu tak dużej różnicy, zablokowane zostały te domeny które generowały ten niby fałszywy ruch. Po usunięciu reklam na tych domenach rozbieżność wynosi kilkanaście do 20%.

Nawet jeżeli taka zawieszka miałaby miejsce, firma Adkontekst powinna to wyjaśnić.

Po trzecie -- analogiczną zawieszkę mogło mieć samo Analytics.

Po czwarte -- ktoś może mieć poblokowane skrypty w przeglądarce i kod Analytics mu się nie ładuje.

Taka wersja możliwa byłaby w rozbieżności na poziomie kilkunastu procent, ale nie jest wytłumaczeniem rozbieżności ponad 50%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności