Skocz do zawartości

Mailing Wp Reklama...?


messina

Rekomendowane odpowiedzi

Z kolei osoba z programu partnerskiego sales media mówi, że w przypadku tego produktu czy tego rodzaju produktu jest tylko ok. 1% z zapisujących się, finalizuje transakcje. No i komu mam wierzyć?

Ale Ty piszesz o dwóch różnych rzeczach. Mailing to coś zupełnie innego - zamawiasz usługę i WP gwarantuje Ci, że będzie 500 klików. Może 500 osób kliknąć z ciekawości / przypadku i nikt się nie zapisze, ale kliknięcia zostały zrealizowane.

Natomiast to o czym Ci pisze osoba z PP to skuteczność konwersji, która wynosi zaledwie 1% i to jeszcze z osób już zapisanych.

Czyli bierzesz mailing na 500 kliknięć. Z tego powiedzmy 2% osób się zapisze, czyli 10. To z tej 10 jest średnio 1% szansy, że osoba faktycznie sfinalizuje transakcje - czyli 1 osoba.

kodeks-logo-baner-pio.jpg

Blog z informacjami o prawnych aspektach związanych z funkcjonowaniem internetu, w tym problematyka dotycząca SEM i SEO. organisciak.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mailing od sms jest na pewno lepszy... jeżeli ktoś w sms przeczyta darmowe, gratulacje, odbierz, tanio, polecamy itp to sms zostanie od razu usuwany

Jak ktoś umieszcza takie hasła, to znaczy po prostu, że nie potrafi tworzyć newslettera... I tutaj nie jest już kwestią to czy to sms czy mail. Choć sms marketing ostatnimi czasy całkiem nieźle się rozwija i ludzie stają się bardziej świadomi. Dla zainteresowanych bardziej tematem - link do raportu z badania „Komunikacja SMS w Polsce 2013 – Suplement dla biznesu": https://www.serwersms.pl/media/informacje-prasowe/artykul/560-marketing-mobilny-stoi-sms-ami Niestety, początki powiadomień smsowych nie były zbyt udane i przez to teraz się to głównie ludziom kojarzy ze spamem właśnie. A szkoda. No ale cóż, tak to bywa w Polsce...

Co do wyrażania zgody, to istnieją opcje umozliwiające dopisanie się samemu do bazy, także w przypadku komunikacji smsowej. I to jest najlepszy sposób pozyskiwania kontaktów w ogóle. Ludzie z tego korzystają, jeśli w zamian dostją informacje o wysłaniu przesyłki, przesyłce gotowej do odbioru, nowościach i promocjach z kategorii interesującej klienta itp. Możliwa jest nawet rejestracja wizyty w przypadku usług, czy też przypomnienie o tej wizycie. No ale - wszystko trzeba robić z głową ;) Możemy wydać dużą kasę na różne działania, pełne fajerwerek i potem narzekać, że to nieskuteczne albo przemyślanie wykorzystać coś drobniejszego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności