Skocz do zawartości

Domeny W 1And1 - Kpiny Z Klienta


unnamed

Rekomendowane odpowiedzi


Moze w 1&1 placa studentom po 5 albo po 7,5 zl/h to nie nadazaja ze szkoleniem ciagle nowego narybku...

gdyby w 1and 1 wszystko działało jak nalezy to sprzedawca spędzał by cały dzień przy kawie odpowiadając na maile .Po głosie kobitki z supportu dało się wyraźnie odczuć że nie ma pojęcia o swojej pracy ale mi by to nie przeszkadzało gdyby mój problem został rozwiązany . Zdaję sobie sprawę że każdy musi sie najpierw nauczyć swojej pracy. Mam dużą cierpliwośc jeśli chodzi o ludzi pracujących "w supportach" bo sam przeszkoliłem kilkadziesiąt osób w podobnym zawodzie i wiem że trzeba się najpierw pozbyć lęku przed klientem a nie każdy to potrafi a granica pomiędzy swobodą wypowiedzi a bezczelnością jest bardzo cienka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności