Skocz do zawartości

Powielany Opis Firmy


loki81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

A jak google traktuje strony, które są na przykład bazami firm? Chodzi mi o to że na przykład prowadząc taką stronę gdzie firma sama dodaje się do bazy, nie mam możliwosći wymagania od osób dodających aby opis był niepowtarzalny. Bo z 90% firm które dodało swoją firmę na stronę po prostu skopiowało opis ze swojej strony firmowej lub wkleja ten sam opis co do innych stron tego typu.

Więc czy coś takiego google też traktuje to jako double content?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, traktuje jako DC ale patrząc na pf, zumi itp i ich częste topy w łatwych można pokusić się o stwierdzenie, że najważniejsze są linki ;)

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam możliwosći wymagania od osób dodających aby opis był niepowtarzalny.

A dlaczego nie? Co to za problem napisać 500 czy 1000 znaków o własnej firmie?

Potrzebujesz teksty na stronę, bloga czy do sklepu online? Sprawdź moje portfolio na pawelgibek.pl. Specjalizuję się w tematyce motoryzacji i zdrowej żywności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam możliwosći wymagania od osób dodających aby opis był niepowtarzalny.

A dlaczego nie? Co to za problem napisać 500 czy 1000 znaków o własnej firmie?

Dla mnie żaden bo wiem co to double content i co się z tym wiąże. Czy myślisz że wszyscy zdają sobie z tego sprawę i będą sobie głowę zawracać pisaniem unikalnych opisów? Śmiem wątpić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


nie mam możliwosći wymagania od osób dodających aby opis był niepowtarzalny

Skąd Ci się to wzięło? Istnieją odpowiednie skrypty, które sprawdzają unikalność wpisu danej firmy w całym indeksie Google. Polega to na tym, że skrypt cały opis firmy automatycznie kopiuje jakby do wyszukiwarki i ocenia, czy istnieją już w Google takie bądź podobne treści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam możliwosći wymagania od osób dodających aby opis był niepowtarzalny.

A dlaczego nie? Co to za problem napisać 500 czy 1000 znaków o własnej firmie?

Dla mnie żaden bo wiem co to double content i co się z tym wiąże. Czy myślisz że wszyscy zdają sobie z tego sprawę i będą sobie głowę zawracać pisaniem unikalnych opisów? Śmiem wątpić.

Myślę, że wystarczy informacja w formularzu dodawania wpisu o firmie, że wymagany jest unikalny opis. Na pewno znajdzie się wielu, którzy napiszą a Ci, którzy oleją temat....wrócą kiedy katalog stanie się bardziej rozpoznawalny/wartościowy/zapełniony wpisami etc ;)

Potrzebujesz teksty na stronę, bloga czy do sklepu online? Sprawdź moje portfolio na pawelgibek.pl. Specjalizuję się w tematyce motoryzacji i zdrowej żywności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam możliwosći wymagania od osób dodających aby opis był niepowtarzalny

Skąd Ci się to wzięło? Istnieją odpowiednie skrypty, które sprawdzają unikalność wpisu danej firmy w całym indeksie Google. Polega to na tym, że skrypt cały opis firmy automatycznie kopiuje jakby do wyszukiwarki i ocenia, czy istnieją już w Google takie bądź podobne treści.

Nie rozumiem dlaczego akurat zacytowałeś ten kawałek mojej wypowiedzi. Co do reszty to masz absolutną rację.

Założyłem ten wątek, bo gdzieś przeczytałem że google nie uważa za double content np. opisów produktów w sklepach interentowych. Wiadomo że producent podaje dane techniczne na przykład jakiegoś tv wraz z opisem i sklepy po prostu kopiują tekst do opisu tego produktu. Finalnie u większości sprzedawców jest ten sam tekst.

Myślałem że z opisami firm jest podobnie.

Chyba że też ktoś bzdury popisał apropo opisów produktów i tego jak google je traktuje.

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


bo gdzieś przeczytałem że google nie uważa za double content np. opisów produktów w sklepach interentowych. Wiadomo że producent podaje dane techniczne na przykład jakiegoś tv wraz z opisem i sklepy po prostu kopiują

Dzięki takiemu postępowaniu sklepy te nigdy nie będą miały dobrych pozycji i nie będą się nimi interesować klienci, Bo po co zwracać uwagę na produkt w sklepie, który ma taki sam opis jak w kilku innych, Zazwyczaj kupuje się w tych sklepach, które w opis dodają coś własnego, czyli maja unikalne opisy. A dane techniczne i opis na stronie producenta są tylko mała sugestią o tym co należy napisać w opisie danego produktu.

Coś o pisaniu dla biznesu i nie tylko https://zarabiajbezliku.pl. Tylko ciekawostki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


gdzieś przeczytałem że google nie uważa za double content np. opisów produktów w sklepach interentowych

większych bzdur dawno nie czytałem.. a z (_|_) google ma wiedzieć czy to sklep, czy katalog producenta, czy może porównywarka??

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzieś przeczytałem że google nie uważa za double content np. opisów produktów w sklepach interentowych

większych bzdur dawno nie czytałem.. a z (_|_) google ma wiedzieć czy to sklep, czy katalog producenta, czy może porównywarka??

Aż taki mądry ten system jeszcze nie jest ;) Jeżeli w sklepie będziesz miał kilka takich samych opisów to Google oczywiście uzna to za DC, ale nie zastosuje żadnych poważniejszych kroków, natomiast co innego, jeżeli taki sam opis znajdowałby się w 2000 produktach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Google oczywiście uzna to za DC, ale nie zastosuje żadnych poważniejszych kroków

dla mnie, w przypadku sklepu i każdej innej strony, która ma ZARABIAĆ, wrzucenie do supplementalu jest poważnym krokiem

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


czy coś takiego google też traktuje to jako double content?

Tak, może to traktować jak duplicate content, więc pod kątem wyszukiwarek warto zadbać o jak największe zróżnicowanie tekstów wokół treści ogłoszeń. Można zminimalizować ten problem już na etapie dodawania ogłoszenia, np. przez dodanie odpowiednich pól, w których trzeba będzie dopisać coś nowego poza treścią ogłoszenia.


Co to za problem napisać 500 czy 1000 znaków o własnej firmie?

A jak nakłonisz użytkowników do pisania unikalnych tekstów? I po co w ogóle utrudniać proces ogłaszania?


Bo po co zwracać uwagę na produkt w sklepie, który ma taki sam opis jak w kilku innych, Zazwyczaj kupuje się w tych sklepach, które w opis dodają coś własnego, czyli maja unikalne opisy.

A przypadkiem cena nie ma znaczenia? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za problem napisać 500 czy 1000 znaków o własnej firmie?

A jak nakłonisz użytkowników do pisania unikalnych tekstów? I po co w ogóle utrudniać proces ogłaszania?

Jeżeli wpis jest płatny to w opłacie można zawrzeć stworzenie takiego opisu. A jeżeli katalog jest dobry to Klient chcąc nie chcąc zastosuje się i doda unikalny opis bo będzie mu zależeć na linku. Ale rozwiązanie, które podałaś, "dodawanie kolejnych pól do formularza", też jest dobrym rozwiązaniem i z pewnością zróżnicuje treść wpisu :)

Potrzebujesz teksty na stronę, bloga czy do sklepu online? Sprawdź moje portfolio na pawelgibek.pl. Specjalizuję się w tematyce motoryzacji i zdrowej żywności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności