Skocz do zawartości

Dziwny wzrost minimalnego CPC


Rekomendowane odpowiedzi

Założyłem nową kampanię i u mieściłem w niej reklamę z około 40 słowami kluczowymi. Ustawiłem maksymalny CPC na 0,06. Wszystkie słowa były aktywne, gdyż reklam na te słowa było bardzo mało (2-5) a słowa dość popularne.

Przez jeden dzień (ten w którym utworzyłem kampanię) miałem kilkaset odsłon. Na drugi dzień wchodzę i widzę, że część słów kluczowych jest nieaktywna i wyświetla minimalne CPC na 0,14 czyli ponad 2 razy wyższe. Sprawdzam ilość reklam na te słowa czy aby się nie zwiększyła i nadal jest w granicach 2-5. CTR tych słów kluczowych było dość wysokie - średnio 2%.

Więc z jakiego powodu nagle mi dezaktywowali te słowa? Żaden logiczny powód mi nie przychodzi do głowy. Wie ktoś co może być tego powodem i jak temu zaradzić? Nie zamierzam płacić więcej za kliki. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności