Skocz do zawartości

Książki SEO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

znalazłem temat o książkach, ale jest nieaktywny. Ostatnia odpowiedź miała miejsce 4 lata temu. Wiele się zmieniło i chciałem zapytać, czy aktualnie są jakieś książki/podręczniki, waszym zdaniem, godne polecenia?

Jestem początkującym. Mam już kilka wypozycjonowanych stron na koncie, ale wiele nauki przede mną.

Nie ma.

Lepiej przeczytaj to co znajdziesz na planeta-seo.pl a potem testy testy testy ...

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

Nie to, że nie zgadzam się z przedmówcą, ale np. Sztuka SEO jest warta uwagi, jak chcesz ja już skończyłem czytać mogę Ci opchnąć taniej.

W książce podoba mi się, że:

- opisali o zjadaniu się słów kluczowych w obrębie domeny, a o tym nie wiele jest w sieci

- opisali o co chodzi z profilem linków

- sporo jest mowy o samym podejściu do pozycjonowania

- jest też kilka zdań o content marketingu, ale na szczęście w oderwaniu od sprzedaży kursów za 1000/2000/3000/4000 zł, które nękają ostatnio polskie SEŁO :P

Nie ma w niej nic o zapleczu, ale wystarczy wszystko odnieść też do zaplecza i temat staje się prosty ;)

...ale jak sam nie robisz testów to książka nie pomoże w niczym

SEO to branża rozwijająca się bardzo szybko. Podstawy są w książkach ale to za mało aby odnosić sukcesy. Trzeba stale śledzić nowości, trendy oraz zmiany algorytmu Google. Nie ogarniesz tego sam, dlatego należy czytać na bieżąco blogi i fora specjalistyczne.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

czy aktualnie są jakieś książki/podręczniki, waszym zdaniem, godne polecenia?