Skocz do zawartości

Mapa i zdjęcie w wynikach do błednego słowa kluczowego

TomWrocław

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

to mój pierwszy post na tym forum. Jestem samoukiem jeśli chodzi o tworzenie stron i SEO. Robie to hobbystycznie a na codzień zajmuję się czymś innym.

Ale do rzeczy. Mam problem ze swoją stroną, a ściślej z jej wyświetlaniem w wynikach google. Nie chodzi o samą pozycję - bo zawsze jestem w czołówce (jeśli nie na pierwszym miejscu). Sprawa dotyczy innowacji wprowadzonej przez google jakiś czas temu, a mianowicie map, zdjęć, profili g+ wyświetlanych darmowo z prawej strony.

Witam,

to mój pierwszy post na tym forum. Jestem samoukiem jeśli chodzi o tworzenie stron i SEO. Robie to hobbystycznie a na codzień zajmuję się czymś innym.

Ale do rzeczy. Mam problem ze swoją stroną, a ściślej z jej wyświetlaniem w wynikach google. Nie chodzi o samą pozycję - bo zawsze jestem w czołówce (jeśli nie na pierwszym miejscu). Sprawa dotyczy innowacji wprowadzonej przez google jakiś czas temu, a mianowicie map, zdjęć, profili g+ wyświetlanych darmowo z prawej strony.

Do pewnego momentu moja domena www,terminale-platnicze,wroclaw,pl, na słowo zadane google 'terminale płatnicze wrocław", miała właśnie dodaną taką mapkę wraz ze zdjęciami. Po jakimś czasie taka informacja znikła. Zbiegło się to z podpięciem innej domeny pod ten sam hosting (domena "www[kropka]playbiznes[kropka]wroclaw[kropka]pl").

Sytuacja mnie oczywiście zasmuciła. Miesiąc temu domena playbiznes.wroclaw.pl została wyłączona. Pare dni temu coś mnie tknęło żeby zadać google wyszukanie na hasło "doradca play biznes". Ku mojemu ździwieniu w wynikach nie związanych z "terminalami płatniczymi Wrocław" pojawiła się właśnie utracona mapka wraz ze djęciami! Oczywiście w wynikach nie było już strony playbiznes.wroclaw.pl.

Co może powodować taką sytuację? Jak to naprawić?