Skocz do zawartości

Okres wypowiedzenia umowy? - [ nierzetelni partnerzy ] z Orange


msiedlecky

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

W niedziele podpisałem umowę na numer w orange. Okres: na 24 miesiące. Pani w Salonie poinformowała mnie, że abonament będzie wynosił 20 zł netto, Na umowie Mam plan taryfowy jedynie. Miałem otrzymac znizki za to, że posiadam inne usługi w orange i finalnie abonament dla mnie to 20zł netto. Dziś na maila przyszła faktura w której jest 40 zł netto. Jade to wyjaśniać, ale pamietając jakie przejścia miałem z orange z telefonem stacjonarnym wole zapytać, żeby ktoś doradził bo pewnie znów będę musiał zmarnowac duzo czesu na nich.

Ktoś miał podobną sytuację? Cos doradzicie?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro niedziela, to masz regulaminowe 10 dni na odstąpienie od umowy

Umowa zostanie wtedy zerwana (nie słuchaj iż tego nie zrobią, zawsze przyjmą ci sprzęt jaki otrzymałeś)

Podajesz nr umowy i wszystko

Uwaga testuje sygnaturę mechanik Kraków

Najlepsze luneta termowizyjna  INFIRAY TH50 V2

Najlepszy w okolicach Szczecina Auto Serwis Goleniów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Herk a co ma niedziela do 10 dni?

Z tego co się orientuję, to upust za kolejne usługi musisz sam włączyć SMSem..

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To była odpowiedź na pytanie

Okres wypowiedzenia umowy?

Niedziela, poniedziałek, wtorek i dziś środa, czyli 4 dzień ;) jest jeszcze 6 na odstąpienie od umowy potem nie ma takowej opcji ;)

Pozdrawiam :)

Uwaga testuje sygnaturę mechanik Kraków

Najlepsze luneta termowizyjna  INFIRAY TH50 V2

Najlepszy w okolicach Szczecina Auto Serwis Goleniów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety obługa stoi na bardzo niskim poziomie. W salonie w którym podpisywałem umowę "nagle" system padł i nic nie dało się zrobić :) W głównym centrum orange prawdopodobnie, zalatwiłem sprawę. Kilka telefonów wykonał Pan z obsługi i wyszło, że będę miał ofertę którą mi pierwotnie przedstawiono. Powodem: bład systemu, znizki mi przysługują, ale nie zostały przyznane z automatu w systemie generującym faktury - taką otrzymałem odpowiedź. Kolejna faktura bedzie fakturą wyrównującą i kolejne już zgodnie z umową. Piszę prawdopodobnie bo dopiero okaże się przy następnej fakturze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności