Skocz do zawartości

Mierzenie skuteczności reklamy


benusso

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Prowadzę kampanie adwords dla firmy, która większość zgłoszeń/zamówień otrzymuje przez telefon, ze względu na branżę. Na stronie www podany jest email do firmy, jest również formularz kontaktowy ale przychodzi z niego bardzo niewiele zapytań. Moje pytanie jest: jak mierzyć skuteczność reklamy adwords w takim przypadku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie zasadnicze, co chcesz mierzyć? Liczbę osób, wypełniających formularz kontaktowy, albo wykonujących połączenie, kiedy przechodzi na stronę firmową z AdWordsa?

Postaw osobny landing page pod AdWords i podaj na niej inny/nowy numer telefonu, który będzie dostępny tylko na tej stronie, a formularz kontaktowy ustaw tak, aby przy wysyłce dodawał np. do tytułu wiadomości "AdWords".

W taki sposób będziesz wiedział ile telefonów/maili schodzi po przejściu z AdWordsa, a ile z pozostałych źródeł.

paq studio YouTube

Masz Ducati? Patrz sklep Do Dukata | Agencja SEO Paq Studio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy dać na stronę www nr telefonu osobny tak jak pisze kolega wyżej. Co więcej ja na satelity tez daje rożne numery, jest to trocha kłopotliwe ale telefon biedronki to 59 zł a w heya moża mieć przychodzące aktywne 1 rok po doładowaniu. Konwersja mierzy się idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze lepszym rozwiązaniem jest posiadanie programisty, który będzie w stanie dla strony wykonać dodatkowe elementy. Gdy strona rozpozna, że wejście jest z adwords podmienia numery telefonów na jakiś konkretny numer telefonu, który śledzisz (masz tylko do adwords)

jakubwlodarczyk będzie ciężko powiązać te dwa elementy, czyli słowo kluczowe z połączeniem te.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności