Skocz do zawartości

Pytanie do wydawców chwilówek


libra

Rekomendowane odpowiedzi


Dobra, dobra. Sprawę zna już pani Paulina od Was od 2 miesięcy, więc nie rób sobie tutaj dobrego PR. Napisałem specjalnie tutaj, bo już w ilości email jakie wysłałem do Was i odpowiedzi jakie otrzymałem nie wróżyły zapłaty. Taki bait.   Pani Paulina, też już przekazała sprawę 2 razy już jakiś czas temu. To jak to jest? Jesteście poważną agencja afilacyjną? Czy nie potraficie z trochę bardziej znaną firmą negocjować zaległe zapłaty?   p.s Nie "aż z kwietnia" tylko z  marca.

 

NetCredit w międzyczasie przechodził restrukturyzację, zrobił się bałagan w rozliczeniach. W tym tygodniu powinniśmy zamknąć tą sprawę. Proszę następnym razem o pv albo wiadomość tutaj.

Programy Partnerskie v2.0 - Najwięksi Reklamodawcy. Minimum formalności. Maksimum zysku dla Wydawcy. Zaawansowane API. 1mln produktów. Kupony. Unikatowe narzędzia. Unikatowy widget porównywarki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Convertiser nie ma uregulowanych spraw w kapmanii AVIVA od... stycznia

 

Również zostanie w najbliższym czasie rozliczony. To specyficzny program, który co drugi wydawca stara się fraudować.

 

 

A tak na marginesie: Czemu jak wydawcy widzą CPL i dozwolony ruch motywowany, to myslą, że za niezainteresowanych klientów z książki telefonicznej reklamodawcy im zapłacą? Na całym świecie incentive ruch oznacza coś inneg niż w Polsce :)

Programy Partnerskie v2.0 - Najwięksi Reklamodawcy. Minimum formalności. Maksimum zysku dla Wydawcy. Zaawansowane API. 1mln produktów. Kupony. Unikatowe narzędzia. Unikatowy widget porównywarki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamodawcy z pixelem śledzącym na pewno nie kręcą.Zapewniam Cię że nawet jakby reklamodawca usunął pixel od razu byśmy to wiedzieli.

Aczkolwiek mieliśmy kiedyś sytuację że reklamodawca zakończył kampanię bez powiadomienia. Ale zauważyliśmy to prawie natychmiast i na pewno już nie wróci z żadną kampanią u nas.

Pozycjonowanie, audyt stron www i inne usługi SEO.

 

                          

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dobra, dobra. Sprawę zna już pani Paulina od Was od 2 miesięcy, więc nie rób sobie tutaj dobrego PR. Napisałem specjalnie tutaj, bo już w ilości email jakie wysłałem do Was i odpowiedzi jakie otrzymałem nie wróżyły zapłaty. Taki bait.   Pani Paulina, też już przekazała sprawę 2 razy już jakiś czas temu. To jak to jest? Jesteście poważną agencja afilacyjną? Czy nie potraficie z trochę bardziej znaną firmą negocjować zaległe zapłaty?   p.s Nie "aż z kwietnia" tylko z  marca.

 

NetCredit w międzyczasie przechodził restrukturyzację, zrobił się bałagan w rozliczeniach. W tym tygodniu powinniśmy zamknąć tą sprawę. Proszę następnym razem o pv albo wiadomość tutaj.

 

 

Cały czas rozmawiałem z waszym pracownikiem. Czy jeśli on jest wskazany do kontaktu, to mam jeszcze tutaj się kontaktować?

 

@stoper

Dlatego, gdy się zorientowałem, że rozliczenia w Convertiser są trochę nie halo, przeniosłem linki do innej sieci. Co innego zatwierdzone konwersje, na które się czeka parę miesięcy. Warto się podpytać co z nimi, jak nie u Pracownika, to w tym wątku.

Ładowanie strony w 2 sekundy, polecam: Lh.pl . Test

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamodawcy z pixelem śledzącym na pewno nie kręcą.Zapewniam Cię że nawet jakby reklamodawca usunął pixel od razu byśmy to wiedzieli.

Aczkolwiek mieliśmy kiedyś sytuację że reklamodawca zakończył kampanię bez powiadomienia. Ale zauważyliśmy to prawie natychmiast i na pewno już nie wróci z żadną kampanią u nas.

 

 

@Hicarian, w innych naszych programach opóźnień w rozliczeniach nie ma. 

 

 

Jasne. Doskonale rozumiem. Na publicznym forum zawsze zapewnia się, że wszystko jest ok. Otóż nie jest. "Nieuczciwi" reklamodawcy zawsze wracają. A Wy, sieci afiliacyjne, zawsze udajecie, że wszystko jest ok lub zostało już naprawione. Nie zostało. Każdy kto kilka(naście) lat w branży siedzi wie, że obecnie jest ciężko. Ciężko dla Was, bo doprowadziliście do wojny na stawki by tylko pozyskiwać Wydawców. Obecnie stawek nie obniżycie bo wylecicie z rynku. A rynek zmizerniał, więc i część z sieci akceptuje straty. A straty = kombinowanie. I to doskonale widać. Jak nie piksel to akceptacja wniosków z palca. Tu się pominie, tam się pominie i jakoś na zero się wyjdzie. Wreszcie ciężko jest także dla nas. Dlaczego? Bo skupiliście się na walce o nas-wydawców a pominęliście kwestie nadzoru nad reklamodawcami i walkę o odpowiednie stawki. 5 minut wystarczy aby sprawdzić stawki za granicą. Te polskie to nierzadko śmiech na sali. Przykłady? Profi Credit z CPL 5-7 zł. Dziwię się, że w ogóle to trzymacie w sieciach. Dziwię się tym co to promują. I nie dość że stawka mizerna to walidacja taka sobie.

 

Mam nadzieję, że zamiast pisać że jest pięknie, weźmiecie się drogie sieci w garść. Może jakieś stowarzyszenie? Nie wiem, wymyślcie coś. Bo koszty contentu, IT, promocji rosną. A stawki stoją w miejscu, walidacja spada. Szczególnie po 11 marca (to w branży chwilówek). Nam się opłaca siedzieć w USA czy UK. Polska to teraz bardzo śmieszny i małodochodowy rynek. A jak widzę stawkę CPS mniejszą niż koszt frazy w AdWords to nie wiem czy się śmiać czy płakać. Zbierzcie się drogie sieci, bo reklamodawcy robią Was/Nas w bambo. Oni doskonale wiedzą ile kosztuje pozyskanie klienta kupując reklamę na WP, Onecie czy w Googlu a ile w afiliacji

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@st0per, to jest chyba najlepszy post w tym wątku. +100. Naszym zdaniem rynek w PL nie zmizerniał, on poprostu praktycznie nie istnieje. Porównując z anglojęzycznym segmentem, jesteśmy w ~2008 roku, z rosyjskim segmentem sieci – to może ~2012. Ile lat istnieje ping tree w UK/US? Aż szkoda gadać. Ten rynek potrzebuje zmian, współpracy i edukacji. Po obu stronach, ale zwłaszcza po stronie wydawców.

Programy Partnerskie v2.0 - Najwięksi Reklamodawcy. Minimum formalności. Maksimum zysku dla Wydawcy. Zaawansowane API. 1mln produktów. Kupony. Unikatowe narzędzia. Unikatowy widget porównywarki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@st0per, to jest chyba najlepszy post w tym wątku. +100. Naszym zdaniem rynek w PL nie zmizerniał, on poprostu praktycznie nie istnieje. Porównując z anglojęzycznym segmentem, jesteśmy w ~2008 roku, z rosyjskim segmentem sieci – to może ~2012. Ile lat istnieje ping tree w UK/US? Aż szkoda gadać. Ten rynek potrzebuje zmian, współpracy i edukacji. Po obu stronach, ale zwłaszcza po stronie wydawców.

 

Z jednej strony napisałeś. że rynek PL praktycznie nie istnieje. Z drugiej strony, tutaj na forum pokazałeś zrzut ekranu:

 

https://www.forum.optymalizacja.com/topic/195826-pytanie-do-wydawc%C3%B3w-chwil%C3%B3wek/page-43#entry1443119

 

Czy w ciągu roku tak upadł rynek, czy ten screen to była tylko zachęta? Bo jak rozumiem, napisałeś w tym wątku, ponieważ chciałeś pokazać wydawcę zarabiającego na pożyczkach? Pomijając innych reklamodawców?

 

Mnie zastanawia, jak można współpracować z firmą, która pomimo ponagleń (nie mam dowodów, że takie "wysyłacie") nie rozlicza się z Wami i CO NAJWAŻNIEJSZE jest dalej w Waszym panelu. Jak napisał st0per wasza pozycja biznesowa, względem tego pożyczkodawcy musi być na prawdę niska, skoro te wasze ponaglenia są lekceważone? A mimo to, dalej z nimi współpracujecie i zależy Wam, aby w panelu BYŁ.

 

 

Edytowane przez Hicarian

Ładowanie strony w 2 sekundy, polecam: Lh.pl . Test

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Hicarian, ja odpowiem. Sieci dostają też pieniądze za np. wejście do sieci. To trochę na tej samej zasadzie co utrzymywanie w sieciach banków płacących za kredyty gotówkowe 0,3-0,5 czy nawet 1% CPS. Nikt normalny tego nie promuje. Sprzedaż mizerna. Ale banki mają setki tysięcy wyświetleń banerów w internecie (bo nie wszystkim chce się wyłączać kampanie z serwisów porównywarkowych) i zasięg się robi. Logo się oklepuje, założenia marketingowe zrealizowane, sieci afiliacyjne zadowolone. Tylko o wydawcach nikt nie myśli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Sieci dostają też pieniądze za np. wejście do sieci.

Niektóre tak, niektóre nie.U nas takich nie ma i jak ktoś jest wydawcą u nas doskonale wie że te ze słabą walidacją wylatują, już kilka kampanii zostało usuniętych.Co za tym idzie walidacji też musimy pilnować bo jak wydawca nie zarobi to i my.

Wcześniej napisałeś że sieci przycinają, zrób test, puść kilka wniosków o których będziesz wiedział że powinny być zaakceptowane.


Mam nadzieję, że zamiast pisać że jest pięknie

Ja nie twierdzę że jest pięknie bo często do nas ktoś z reklamodawców zgłasza się z tak śmieszną stawką że nie ma sensu rozmawiać, tu przyznaję Ci całkowitą rację, stawki powinny być o wiele wyższe w wielu przypadkach.Problem leży w tym że jedna sieć tego nie wynegocjuje bo reklamodawca powie do widzenia, idę do konkurencji.Natomiast co do współpracy kilku sieci cienko to widzę.

Pozycjonowanie, audyt stron www i inne usługi SEO.

 

                          

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Sieci dostają też pieniądze za np. wejście do sieci.

Niektóre tak, niektóre nie.U nas takich nie ma i jak ktoś jest wydawcą u nas doskonale wie że te ze słabą walidacją wylatują, już kilka kampanii zostało usuniętych.Co za tym idzie walidacji też musimy pilnować bo jak wydawca nie zarobi to i my.

Wcześniej napisałeś że sieci przycinają, zrób test, puść kilka wniosków o których będziesz wiedział że powinny być zaakceptowane.

 

 

Mam nadzieję, że zamiast pisać że jest pięknie

Ja nie twierdzę że jest pięknie bo często do nas ktoś z reklamodawców zgłasza się z tak śmieszną stawką że nie ma sensu rozmawiać, tu przyznaję Ci całkowitą rację, stawki powinny być o wiele wyższe w wielu przypadkach.Problem leży w tym że jedna sieć tego nie wynegocjuje bo reklamodawca powie do widzenia, idę do konkurencji.Natomiast co do współpracy kilku sieci cienko to widzę.

 

 

I zobacz jak się to cenodajstwo kończy, dane oficjalnie dostępne:

https://relacje.comperia.pl/plik.php?download=962

https://relacje.comperia.pl/plik.php?download=960

 

| "Natomiast co do współpracy kilku sieci cienko to widzę."

 

Przyjdzie taki, który nie będzie wiedział, że się nie da i mu się uda. Nie robicie konferencji branżowych? Prezesi się nie znają? Jakoś inne branże potrafią walczyć o swój byt a Wy odpuszczacie.

 

A z tym, że reklamodawcy pójdą do innej sieci. I co z tego? Zapewni im odpowiedni poziom wartościowych leadów? Obstawiam, że nie zapewni. Skąd moja pewność? Po kilka razy w tygodniu na skrzynce mam prośby o jakiekolwiek leady. Mam wrażenie, że wkrótce zaczniecie nawet content dawać. To chyba nie o to chodzi. Sieć ma dawać narzędzia/kreacje marketingowe, pilnować punktualnych rozliczeń, dawać nowych reklamodawców, walczyć o uczciwe stawki... Ale sprzedawać ma Wydawca. Nie Wy. Nie można robić wszystkiego. A obecnie to Wy się bardziej sprzedażą zajmujecie niż innymi rzeczami. A później zdziwienie, że co bardziej znani blogerzy współpracują bezpośrednio z reklamodawcami. Współpracują bo nie dajecie im żadnej wartości dodanej. Żadnej.

 

Chwilówki - Wonga, Filarum, Vivus reklamują się w TV. Majątek tam zostawiają. Koszt leada jest zapewne nieprawdopodobnie wysoki. A u afiliacji delikatnie mówiąc stawki pozostawiają wiele do życzenia. I jeszcze ten dopisek "tylko nowy klient". Cholera, czy w TV zastrzegają, że zapłacą za nowego klienta? Czy w Google zastrzegają, że zapłacą za nowego? To po cholerę to akceptujecie? A później płacz, że mamy 2016 a rynek 2008. Cenodajstwo jest złe. Wy nie zarabiacie, my emigrujemy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności