Skocz do zawartości

Książki nt. pozycjonowanie, optymalizacja, e-marketing, social media

franz87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Jestem franz i znalazłem się tutaj, ponieważ chciałbym zagłębić się w temacie pozycjonowania stron, social media, i marketingu w e-biznesie.
W niedalekiej przyszłości chcę otworzyć swój sklep intenetowy, co było zawsze moim marzeniem.
Jako, że nie będzie to duża inwestycja, która nie będzie moim głównym źródłem dochodu (przynajmniej na początku), chciałbym jak najwięcej zrobić sam. Z wykształcenia jestem informatykiem, ale w temacie pozycjonowania/marketingu w internecie nie mam prawie w ogóle wiedzy.
Mam własną stronę internetową związaną z moim hobby, która byłaby królikiem doświadczalnym i pozwoliła sprawdzać efekty nauki.

Czego od Was chcę? Szukam dobrych polecenia książek, z dziedziny pozycjonowania, optymalizacji, marketingu w e-biznesie oraz social media. Może istnieją także jakieś czasopisma w tej branży? W każdym razie prosiłbym o sprawdzone przez Was, godne polecenia pozycje, które są w miare aktualne.

Ewentualnie jakieś kursy internetowe, chociaż wolę uczyć się z książek.

Pozdrawiam

Zobaczyłem spis treście i rzeczywiście sporo informacji, ale z tego co zauważyłem więcej nt. marketingu/s-m niż pozycjonowania.
Chyba kupię.
Polecicie jeszcze coś konkretnie pod pozycjonowanie, albo jakiś blog branżowy w języku polskim ?
Na forum na pewno jest dużo informacji dla początkujących,ale muszę mieć podstawy podstaw - bo jak wspomniałem nie miałem z pozycjonowaniem nic wspólnego.

Co do SEO to nie polecał bym Ci kupowania żadnych książek. Podstawowa wiedza na temat SEO w Biblii e-biznesu powinna Ci wystarczyć na początek.

Pozycjonowanie za szybko się zmienia, a książki za wolno się piszą -.-. Dobrą "książką" jest np. te forum. Będziesz znał podstawy to i zrozumiesz bieżące tematy poruszane na forum.

Tu masz ode mnie za darmo moją mini książkę nt. pozycjonowania.