Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zapraszamy na wrześniowe szkolenia, myślę że każdy znajdzie coś dla siebie :) Niestety ilość miejsc ograniczona



Google Analytics
Data szkolenia: Wtorek, 16 Wrzesień '14 r. Prowadzący: dr Artur Strzelecki

Szkolenie Google Analytics jest prowadzone na poziomie podstawowym i średnio zaawansowanym. W ramowy zakres tematów szkolenia wchodzi omówienie cele i ścieżki, filtry, raporty, powiązane narzędzia i śledzenie zdarzeń


Google AdWords - poziom podstawowy
Data szkolenia: Czwartek, 18 Wrzesień '14 r. Prowadzący: Kinga Gołębiewska

Szkolenie Google AdWords jest prowadzone na poziomie podstawowym i średnio zaawansowanym. W ramowy zakres tematów szkolenia wchodzi omówienie struktury konta, techniki optymalizacji kampanii, aktywność na koncie AdWords i tworzenie raportów, skuteczność wykorzystania budżetu oraz dopasowanie reklam.

Google AdWords - poziom zaawansowany
Data szkolenia: Piątek, 19 Wrzesień '14 r. Prowadzący: Kinga Gołębiewska

W ramowy zakres tematów szkolenia wchodzi omówienie psychologii wyszukiwania, elementów kampanii, reklam w wyszukiwarce, reklam w sieci reklamowej, reklam w Youtube, Optymalizator witryny, Edytora AdWords oraz zagadnień związanych z certyfikatami.


Optymalizacja i usability stron - SEO cz I
Data szkolenia: Środa, 17 Wrzesień '14 r. Prowadzący: Tomasz Wieliczko

Program szkolenia Optymalizacja i ustability stron obejmuje treści i zagadnienia na poziomiepodstawowym i średnio zaawansowanym. Szkolenie trwa 8 godzin i będzie prowadzone przy komputerach. W czasie szkolenia szczegółowo zostanie omówionych50+ czynników mających wpływ na wyniki wyszukiwania. Wszystko poparte praktycznymi przykładami.


SEO i pozycjonowanie zaawansowane (2 dni)
Data szkolenia: Czwartek, 18 Wrzesień '14 r. Prowadzący: dr Artur Strzelecki i Robert Niechciał

Program szkolenia SEO i pozycjonowanie zaawansowane jest przeznaczony dla osób, które już posiadają doświadczenie w pozycjonowaniu stron. Używane narzędzia, słownictwo i terminologia jakie pojawią się w czasie szkolenia, będą dotyczyć zaawansowanych zagadnień. Osoby bez doświadczenia nie skorzystają w pełni ze szkolenia, dla nich rekomenduje się skorzystać ze szkolenia na poziomie podstawowym.

White Hat - poziom zaawansowany - SEO cz II
Data szkolenia: Czwartek, 18 Wrzesień '14 r. Prowadzący: dr Artur Strzelecki

Szkolenie będzie obejmowało techniki White Hat i wszystko co nie narusza regulaminu Google lub delikatnie się o niego ociera.



Black Hat SEO - poziom zaawansowany - SEO cz III
Data szkolenia: Piątek, 19 Wrzesień '14 r.
Prowadzący: Robert Niechciał i dr Artur Strzelecki

Na szkoleniu będzie omówionych kilka studiów przypadków pozycjonowania stron w różnych branżach oraz kilkadziesiąt narzędzi seo. Obowiązuje limit miejsc i pierwszeństwo opłaconych zgłoszeń. Można wziąć udział tylko w jednym, wybranym dniu, indywidualnie ustalając to z organizatorem.

Content Marketing jako element SEO
Data szkolenia: Środa, 17 Wrzesień '14 r. Prowadzący: Jakub Makaruk

W ramowy zakres tematów szkolenia wchodzi wprowadzenie w Content Marketing, skuteczne tworzenie treści, strategie contentowe oraz wskazówki jak skutecznie wykorzystać content w pozycjonowaniu.



Social Media Marketing
Data szkolenia: Wtorek, 16 Wrzesień '14 r. Prowadzący: Michał Makaruk

Szkolenie Social Media Marketing jest skierowane do osób, które chcą zarówno rozpocząć swoją przygodę z mediami społecznościowymi, jak również poszerzyć swoją dotychczasową wiedzę i nabyć nowe umiejętności. W ramowy zakres szkolenia wchodzi omówienie najważniejszych kanałów komunikacji, takich jak: Facebook, Google+, Twitter, Youtube, Pinterest, Instagram oraz Foursquare. W czasie szkolenia zostaną szczegółowo omówione różnice pomiędzy zarządzaniem kontem prywatnym i firmowym, możliwości mierzenia efektów, jak również specyfika komunikacji w poszczególnych kanałach na przykładach skutecznych kampanii SM prowadzonych w USA i PL.

Wszystkich chętnych zapraszamy ;)

Opinie z poprzednich szkoleń można przeczytać tutaj....

:)

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Z agendy:

Link building w 2013 roku (relacyjny, z odzysku)

Filtry i kary w SEO (lipiec 2013 – powiadomienia o nienaturalnych linkach), analiza, rozwiązania

Może przykłady zostały uaktualnione? :P

Jakieś zniżki dla PiO? :)

⇅ Sprawdź czy nadal jest zielono u Ciebie i konkurencji poprzez nowoczesne monitorowanie pozycji

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Jakieś zniżki dla PiO? :)

Dzieki za zwrócenie uwagi ;)

Promocja była do 1 września praktycznie zostało jeszcze parę wolnych miejsc ale oczywiście dla tych co się powołają że z PIO jest rabacik ;)

Impreza jak zwykłe w Club Garage w tym tygodniu bedzie oficjalny komunikat ;)

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności