Skocz do zawartości

Jak pozycjonować ?

Kroplas57

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie znam się za bardzo na pozycjonowaniu a chciałbym żeby moje nowe forum było wysoko w google za możliwie najmniejsze pieniądze

po pierwsze czy jeśli będę pozycjonować stronę przez jakąś firmę np seopilot to czy po miesiącu pozycjonowania jakiejś frazy przerwę jej pozycjonowanie to strona od razu spadnie na same dno czy to będzie stopniowe ?

moje forum jest o grze counter strike global offensive i teraz pytanie na jakie słowa kluczowe najlepiej pozycjonować i gdzie ?

chciałbym żeby moje nowe forum było wysoko w google za możliwie najmniejsze pieniądze

Każdy by tak chciał :)

po pierwsze czy jeśli będę pozycjonować stronę przez jakąś firmę np seopilot to czy po miesiącu pozycjonowania jakiejś frazy przerwę jej pozycjonowanie to strona od razu spadnie na same dno czy to będzie stopniowe ?

Moim skormnym zdaniem. Lepiej odpuść seopilot, bo z uwagi, że jesteś początkujący, możesz narobić sobie szkód

moje forum jest o grze counter strike global offensive i teraz pytanie na jakie słowa kluczowe najlepiej pozycjonować i gdzie ?

Pomyśl jakie słowa kluczowe wpisałbyś aby wyszukać twoje forum. Swoją drogą i tak musisz zrobić analizę konkurencji, a ich jest sporo (konkurentów z twojej tematyki).

Zacznij czytać jak stworzyć zaplecze seo, i przeznacz pieniądze i czas na tworzenie tego. Jeśli chodzi o frazy to muszą być one chwytliwe, takie jakie byś sam wpisał aby coś znaleźć na ten temat. Efekty w pozycjonowaniu przychodzą powoli , musisz być cierpliwy i rzetelny ... jak poczytasz o zapleczu seo to bd wiedział o czym mówię.

Zacznij czytać jak stworzyć zaplecze seo, i przeznacz pieniądze i czas na tworzenie tego. Jeśli chodzi o frazy to muszą być one chwytliwe, takie jakie byś sam wpisał aby coś znaleźć na ten temat. Efekty w pozycjonowaniu przychodzą powoli , musisz być cierpliwy i rzetelny ... jak poczytasz o zapleczu seo to bd wiedział o czym mówię.