Skocz do zawartości

Konwersja w reklamach tekstowych i graficznych


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie odnośnie konwersji.

Utworzyłem 2 kampanie:

1. Kierowana na sieć wyszukiwania (w niej wyświetlamy reklamy tekstowe).

2. Kierowana na sieć reklamową (reklamy graficzne).

Dla tych powyższych kampanii podpiąłem konwersje.

Moje pytanie brzmi:

W jaki sposób mogę oddzielić konwersje przychodzącą z reklam tekstowych od konwersji z reklam graficznych.

Obie kampanie kierują do tych samych podstron związanych z rekrutacją w uczelniach. Dla obydwu kampanii cel jest ten sam, chciałbym tylko zmierzyć skuteczność poszczególnych kampanii a obecnie konwersje wpadają w jedno miejsce.

Moim głównym celem jest przyciągnięcie jak największej liczby studentów, dlatego też zdecydowałem się na kampanie reklam graficznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że masz analytics?

Tam masz czarno na białym w raportach adwords, ile konwersji było z danej kampanii.

To samo w adwords, na poziomie kampanii dostosuj kolumny, wybierz skuteczność -> dodaj konwersje i przy konkretnej kampanii będziesz miał kolumnę z informacjami.

Bardzo wściekła meblościanka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

To samo w adwords, na poziomie kampanii dostosuj kolumny, wybierz skuteczność -> dodaj konwersje i przy konkretnej kampanii będziesz miał kolumnę z informacjami.

Dodatkowo segment konwersji w AdWords (jeśli masz więcej konwersji i nie wiesz, która wpadła)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności