Skocz do zawartości

[Wykonam] Copywriting - Teksty Na Strony Firmowe, Profesjonalne Artykuły, Opisy Produktów Do Sklepów Internetowych, Prowadzenie Blogów


copywriteplace

Rekomendowane odpowiedzi

Podwalinami praktyki jest teoria i dlatego z wykształcenia jestem polonistką. Ukończyłam filologię polską na Uniwersytecie Gdańskim. Doświadczenie zdobywałam pracując w lokalnych mediach. Aktualnie pracuję jako freelancer i każdego dnia rozwijam swoją pasję do słowa pisanego. Copywriting to mój zawód, nie zajęcie po godzinach.



W czym mogę Tobie pomóc?


Jeżeli prowadzisz firmę, to doskonale wiesz, jak ważny jest kontakt z klientami i świeża, zachęcająca do pozostania na stronie treść. Oferuję przede wszystkim wysokiej jakości teksty – napisane ciekawym językiem i poprawne. Zaufaj mi, doskonale wiem, co robię! Pracowałam między innymi dla takich marek, jak: BlackRedWhite czy Styl.pl. Współpracuję też z agencjami marketingowymi.



Co mogę zaoferować? Na co dzień zajmuję się pisaniem rozmaitych tekstów, wśród których wymienić mogę:


- artykuły tematyczne (zwłaszcza z zakresu prawa, budownictwa oraz finansów),


- teksty na strony firmowe (do różnych zakładek),


- oferty handlowe,


- opisy produktów do sklepów internetowych (dotychczas tworzyłam między innymi opisy dla sklepów z armaturą łazienkową, kosmetykami, wyposażeniem wnętrz, zabawkami, pompami, kamerami, meblami i narzędziami ogrodniczymi czy gadżetami reklamowymi - jeżeli potrzebujesz opisów z branży, w której działasz, mogę przygotować nieodpłatnie próbny tekst - dzięki temu możemy też ustalić, na czym najbardziej Tobie zależy),


- teksty na blogi (również prowadzenie blogów na różnych platformach),


- opisy do katalogów,


- teksty SEO (precle, teksty zapleczowe).


Prowadzę również blogi firmowe – aktualnie między innymi blogi tematyczne związane z wyposażeniem domu, rynkiem mieszkaniowym, meblami ogrodowymi czy technikami poszukiwania pracy.



Przykładowe realizacje – www.copywriterka.pl