Skocz do zawartości

Sklep z kapeluszami i czapkami - sterkowski.pl


Stanleyek

Rekomendowane odpowiedzi

Odświeżony sklep, rodzinnej manufaktury kapeluszniczej, której jestem częścią.

Postawiony na prawie najnowszej prescie (1.6.0.8)

Zapraszam do oceny oraz wytykania błędów, które z przyjemnością poprawię :)

https://www.sterkowski.pl

Kontakt: gg:7910861, PW
Zapraszam do sklepu: Sterkowski.pl - Czapki i kapelusze na każdą głowę :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zoptymalizuj nagłówki. Np. na stronie:

https://www.sterkowski.pl/czapki/98-czapka-gatsby-krata.html
H2:

Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

H3:

Więcej informacji
Produkty powiązane

Strata cennych nagłówków, które powinny być przeznaczone na słowa kluczowe najlepiej z linkowaniem wewnętrznym...

Dodatkowo dodał bym do tego paska menu po lewej dymek z nazwą po najechaniu, ale to już moje osobiste odczucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

H2:

Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka

Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

H3:

Więcej informacji

Produkty powiązane

Masz jakiś ciekawy sposób na optymalizacje nagłówków w karcie produktowej? Jakieś case study?

Nie byłby lepiej gdyby cały ten .container wyśrodkować na całej stronie?

Teraz coś tak biało po prawej stronie.

W przyszłości chcemy coś tam wepchnąć przydatnego :)

Kontakt: gg:7910861, PW
Zapraszam do sklepu: Sterkowski.pl - Czapki i kapelusze na każdą głowę :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Case study? Nie nie, każdy portal jest inny (w zależności od struktury, układu itp). W takich przypadkach zawsze opieram się na testach, mimo wszystko chyba oczywistą oczywistością jest, iż nagłówki do h2, a coraz częściej do h3 są cenne, dlatego upychanie pomiędzy te nagłówki bezsensownego tekstu typu "dodaj do koszyka" jest moim zdaniem bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Oczywiście mam na myśli bezpieczeństwo. :) Certyfikat SSL dla sklepów internetowych to już standard.

Jeśli chodzi o pozycjonowanie to jest pewny bonus ale szybko się kończy. :)

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności