Skocz do zawartości

Po co pozycjonowanie w Google. Lepiej inwestować w social media


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ostatnio wpadła mi do głowy taka myśl, jak w temacie. Skoro Google walczy ze spamem, co trochę zmienia algorytmy itp to lepiej zamiast pozycjonować i bić się o top10 z wieloma konkurenta, skupić się na promocji w social media. Mozolne budowanie społeczności wokół siebie i swojego biznesu za pomocą Facebooka, Twittera i innych kanałów przyniesie w przyszłości korzyści biznesowe.

Co wy o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli temat biznesu się do tego nadaje to są i tacy którzy już dawno zrezygnowali z inwestowania w google a skupili się bardziej na social mediach. Wydaje mi się jednak, że w pewnych dziedzinach łatwiej jest postawić strony zaplecze, napisać tysiące tekstów o tym jak fajnie jest mieć drożne rury w domu i wypromować hydraulika w googlach.

Tablice fluorescencyjne Led, banery Led - nowoczesnareklama.enstal.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest teoria, że wszystko można wypromować i wszystko sprzedać. Trzeba tylko wiedzieć jak. Jeśli zajmuje się tym amator to jest zdany na porażkę.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fb już mi się wydaje że upada - coraz więcej pracy w social a coraz mniejsze wyniki. Kupno reklamy tam jest jeszcze mniej efektywne - to chyba powoli się ludziom przejada. Dlatego nie zastąpi to dobrze działającej strony.

Serwis internetowy ToTemat działa od 2020 roku. Publikujemy artykuły na różne tematy techniczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeśli temat biznesu się do tego nadaje to są i tacy którzy już dawno zrezygnowali z inwestowania w google a skupili się bardziej na social mediach. Wydaje mi się jednak, że w pewnych dziedzinach łatwiej jest postawić strony zaplecze, napisać tysiące tekstów o tym jak fajnie jest mieć drożne rury w domu i wypromować hydraulika w googlach.

 

Hydraulik też może przez social media pozawać duże grono znajomych. Później jak będą potrzebować hydraulika to skorzystają z usług znajomego zamiast szukać w Google.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeśli temat biznesu się do tego nadaje to są i tacy którzy już dawno zrezygnowali z inwestowania w google a skupili się bardziej na social mediach. Wydaje mi się jednak, że w pewnych dziedzinach łatwiej jest postawić strony zaplecze, napisać tysiące tekstów o tym jak fajnie jest mieć drożne rury w domu i wypromować hydraulika w googlach.

 

Hydraulik też może przez social media pozawać duże grono znajomych. Później jak będą potrzebować hydraulika to skorzystają z usług znajomego zamiast szukać w Google.

A nie uważasz, że z FB złapie on 1-2 klientów przez pół roku, a z Google 100 klientów. Co więc lepiej się opłaca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli hydraulik ma stronę to oczywiście podpięcie face booka jest dobrym nawykiem, zawsze tych dwóch klientów na rok wpadnie. Jak już ktoś potrzebuje hydraulika to wchodzi na firmy.net itp strony lub w google szuka. Ale jak ktoś ma pomysł jak zrobić show na portalach społecznościowych dla tego typu branży i ludzie będą o tym tam gadać to śmiało może się wybić, bo niewielu jest takich.

Tablice fluorescencyjne Led, banery Led - nowoczesnareklama.enstal.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektóre działania social media przynoszą bardzo dobre rezultaty, w zależności od produktu sposobu jego reklamowania oraz źródeł z których się korzysta. Jak napisał @niemalekko85 źródła ruchu, promocji trzeba szukać wszędzie bo a nóz widelec których z nich bedzie strzałem w 10-tkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładanie, nie każdy biznes przynosi efekty w socialu...

Zgadzam się, niektórzy wprost unikają social media (np. firmy branży budowlanej) ich główny argument: boją się niepochlebnych komentarzy, ich firma jest "poważna" i nie będzie się reklamować na fb, po prostu uważają że ich target nie korzysta z socialu...

Dolmatio » agencja tłumaczeń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość firm woli prowadzić FANPAGE bo mają szybki wgląd niż www. Małą ankietę przeprowadzaliśmy w firmie

Masz chęc porozmawiać o dzisiejszym SEO? Masz pewne problemy, obiekcje? Napisz. Jestem otwarty na szczere rozmowy i spostrzeżenia poparte własnymi przykładami.

PW lub @ karol_marczak(małpa)kinowoonline.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności