Skocz do zawartości

Śledzenie cross-channel: Różne typy konwersji


Rekomendowane odpowiedzi

Po zainstalowaniu statystyk śledzenia konwersji na stronie potwierdzającej rejestracje i sprzedaż, dane na temat tych dwóch różnych konwersji w zakładce ze statystykami cross-channel są sumowe. Zależy mi jednak na poznaniu liczby rejestracji i liczby sprzedaży wygenerowanych z poszczególnych kanałów marketingowych, czy ktoś wie w jaki sposób uzyskać takie dane?

Próbowałem wygenerować odpowiedni raport z Centrum Raportowania, ale kampanie spoza Google (cross-channel) nie są w nich uwzględniane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności