Skocz do zawartości

Contextual Tracker - sledzenie klikow w AdSense


gosciu

Rekomendowane odpowiedzi

Zauważymy sami to można profilaktycznie zablokować dane IP.

Ja np. używam do wyświetlania innych reklam gdy ktoś juz raz kliknie na adsense a pozostaje na stronie.

Nie tylko do naklikiwania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Witam. Mam pytanie.

Jak można sprawdzić top ip klikających z poprzednich dni?

Na głównej stronie mamy zrobione Top klikających dziś i jest lista kto ile razy kliknął, wchodząc do zakładki Spisy kliknięć mamy napisane kliknięcia ale są rozłożone i nie ma Top 5, może coś przeoczyłem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie interesuje tylko ten system od strony technicznej

W najblizszym czasie sobie go pobiore i zrobie coś swojego

A to dopiero. W najbliższym czasie pobierze i zrobi coś coś swojego.

BTW - nasz autor chyba wyjechał na wakacje, bo projekt utknął na zmianach z początku czerwca. :P Chyba to nie utrata motywacji ? :rolleyes: Jeżeli tak, to deklaruję zakupić pełną wersję ukończonego systemu - oczywiście z rabatem dla userów PiO ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz moje 2 grosze.

Zupełnie się nie znam na JS i stąd moje prawdopodobnie laickie pytanie. Skoro możemy zliczać kliknięcia w reklamę, tzn że wcinamy się między moment kliknięcia, a wyświetlenie reklamy docelowej. Czy nie dałoby się jakoś wymusić, aby po kliknięciu w reklamę i zliczeniu tego zdarzenia, strona automatycznie się przeładowała i dopiero wyświetliła reklamę docelową ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Contextual Tracker jest darmowym narzędziem do monitorowania kliknięć w reklamy kontektowe oraz prezentacji ich szczegółowych statystyk.

Możesz dzięki niemu ograniczyć nieprawidłowe kliknięcia oraz zwiększyć zyski z reklam.

Właśnie to wyszperałem. Gosciu dopisz, że to jest dla wydawców. Taki mały drobiazg, a dużo mówi takiemu np. reklamodawcy, co szuka narzędzia do monitorowania kliknięć w reklamy kontekstowe oraz prezentacji ich szczegółowych statystyk. Dzięki któremu może ograniczyć nieprawidłowe kliknięcia oraz zwiększyć zyski z reklam. :) Przeczytałem uważnie cały wątek. Co z projektem? Sporo roboty wykonałeś...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 8 miesięcy temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności