Skocz do zawartości

Pozycjonowanie w krajach hiszpańskojęzycznych


gzuk

Rekomendowane odpowiedzi

Tworzę stronę kierowaną na rynki hiszpańskojęzyczne (np. Hiszpania, Meksyk). Jak to najlepiej roziwązać aby dało się pozycjonować i uniknąć duplicate content? Kilka domen (es, mx) i na nich różne treści, jedna domena com i wersje językowe (tylko język jest jednen). Czy widzicie tu zastosowanie atrybutu hreflang?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz to

https://productforums.google.com/forum/#!topic/webmasters/SOIymwxbrY8

jak np. angielski używany w usa a ten na wyspach różny się znaczeniem np. "rachunek" w usa "check" a na wyspach "bill". Dlatego na pewno jest różnica w hiszpańskim używanym w europie a tym w meksyku, a tak po za tym to nie problem użyć synonimów. Dlatego sugeruje dwie domeny .es i .mx + meta property="og:locale" + treść dostosowana dla danego regionu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności