Skocz do zawartości

mghost.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Wysłałem Ticket w sprawie niedziałającego serwera i cisza, po 24h wysłałem kolejny i cisza kolejne 24h i następny ticket i co cisza... Udało mi się ich złapać na facebooku. Cześć stron została przywrócona a dla dużej części nie ma np połowy bazy danych.  Mistrzostwem świata jest komunikat jaki dostałem, wiem ze wysłany z automatu co nie zmienia faktu ze przelał czarę goryczy do napisania opinii

"Informujemy o zmianie statusu zgłoszenia********* na Zamkniete, ponieważ nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi od  240 godzin." Biorąc po uwagę fakt ze to oni nie raczyli odpisać......

Reasumując awarie zdarzają się i najlepszym mniejsze czy większe natomiast w przypadku swits support zawalił sprawę koncertowo olewając temat

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żal po prostu pracy Kuby i kasy właścicieli włożonej w budowanie marki, przygotowanie ofert, indywidualną konfigurację., support, marketing, inne. Wczoraj przeniosłem jeden skrypt, zostało mi jeszcze 4 usługi do przeniesienia.... niestety. 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Mroczo napisał:

Reasumując awarie zdarzają się i najlepszym mniejsze czy większe natomiast w przypadku swits support zawalił sprawę koncertowo olewając temat

Finan ma u nich serwery dedykowane z administracją, a ostatnio ( nie pierwszy raz)   usługa była wywalona w kosmos na ponad 12 godzin! Oczywiście jak pracował Kuba to takie rzezy się nie zdarzały. Jednak jak firma nadal świadczy usług to albo zatrudnia innych administratorów i zapewnia ciągłość albo się zamyka. Obecny status quo jest absolutnie NIE do przyjęcia w ramach usługi z administracją. Tyle dodam od siebie.

  • Like 3

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Mail z dzisiaj

Cytat

Szanowni Państwo,

informuję, że poczynając od dnia 8 czerwca 2021 roku usługi na podstawie umowy o świadczenie usług zawartej drogą elektroniczną, w miejsce dotychczasowego usługodawcy tj. SW IT SOLUTIONS SP. z o.o sk świadczone będą przez MGHost S.C.

Zmianie nie ulega zakres, charakter i cena świadczonych usług. W przypadku braku woli kontynuowania umowy z nowym usługodawcą, proszę o wypowiedzenie umowy zgodnie z par. 41 regulaminu. Brak wypowiedzenia zostanie potraktowany jako zgoda na zmianę po stronie usługodawcy i kontynuowanie umowy.

Adres kontaktowy do nowego dostawcy: contact@mghost.pl

SW IT Solutions

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaaa, też dostałem. Na switsie mam jeszcze tylko sprawdzarke pozycji i maila, zastanawiam się nad migracją tego, ale ta będzie droższa niż przedłużenie na kolejny rok ?

Firia.pl - Blog pasjonatki wszystkiego co związane ze zdrowiem, odżywianiem oraz psychologią
Każdy czasem potrzebuje pięknych życzeń i wierszyków na najróżniejsze okazje - https://zyczeniowo.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności