Skocz do zawartości

Początkujący pozycjonuje stronę...


Dustean

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dnia dzisiejszego postanowiłem rozpocząć 'agresywne' pozycjonowanie strony https://www.funz.info - serwis po krótkim, ale znaczącym wzroście oglądalności (wzrost o ok. 600%), zaczął drastycznie tracić oglądalność. Przeglądając dokładniej statystyki, wyniki wyszukiwania nasunął się jeden jedyny wniosek: pozycjonujemy ;)

Mam nadzieję, że użytkownicy tego forum mnie znacznie nie "zrugają", wybaczcie - jestem początkujący... W tym temacie chciałbym przedstawić ogólną strategię, jaką chciałbym podjąć przy pozycjonowaniu, a Wy, jeśli byście mogli - pomóżcie mi, wskazując, które kroki są dobre, a które złe :)

Adres: https://www.funz.info

PR: jak na razie 0, ale trzeba pamiętać, że domena jest młoda (w połowie marca dopiero zarejestrowana)

Zaindeksowanych podstron w Google: około 690

Frazy (niestety, duża konkurencja): smieszne filmiki, gry online, animacje flash, humor

Aktualne wyniki: fraza: smieszne filmiki - 5 strona w Google, pozostałe frazy - porażka, powyżej 30 strony wyników w Google :D

W katalogach strona jest dodawana z następującymi danymi:

Tytuł:

Funz.info - najlepsza rozrywka w sieci! Filmiki, zdjęcia, flash, opisy, gry online, opisy gg, dowcipy, zabawa...

Description:

Funz.info - najzabawniejsza rozrywka w sieci! Śmieszne filmiki, zdjęcia, fotki, humor, zabawa, jaja, animacje flash, gry on-line, opisy gg, filmy, mp3...

Strona dodawana jest każdego dnia do kolejnych katalogów - obecnie znajduje się mniej więcej w 500 katalogach (tak na moje oko obliczenia) ;) Dodaję do podkategorii smieszne filmiki, gry online, humor, rozrywka - dobrze?