Skocz do zawartości

Facebook płatne reklamy oraz custom audience


ArTh00r

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Mam do Was takie pytania:

1. Jaka jest wg Was najbardziej skuteczna reklama na FB dla nowego fanpaga? (Promowanie strony, promowanie postu czy re-marketing z www na FB)
2. Czy jest możliwość dotarcia do osób, które lubią fanpag firmy konkurencyjnej?

Jestem w posiadaniu bazy mailingowej ze swojego sklepu około 1500 adresów. Jeden z użytkowników forum zaproponował mi coś takiego, lecz nie miałem nigdy z tym styczności i nie wiem jak się do tego zabrać tzn. jak to skonfigurować?

Jeśli masz bazę e-maili swoich klientów, możesz ją zaimportować do Facebooka i stworzyć custom audience. Do tej grupy możesz wyemitowac kampanię, której celem będzie pozyskanie fanów. Najskuteczniej wychodzi to w modelu CPA (płatność per fan - umożliwia to np. Catvertiser). W oparciu o custom audience stworzysz też lookalike audience, czyli grupę osób o profilu najbardziej zbliżonym do Twoich klientów. Nasze doświadczenia pokazują, że takie grupy bardzo dobrze konwertują. Ważne jednak żeby w tym czasie strona żyła, tzn pojawiały się treści i aktywności pod nimi. W przeciwnym razie koszt pozyskania fanów będzie bardzo wysoki. Dobrze jest więc równolegle z kampanią akwizycyjną boostować posty żeby podnieść zaangażowanie. Choćby niewielkimi kwotami. Jeśli ta kampania będzie prowadzona równolegle z mailingową, na custom audience powinnaś mieć wyższą konwersję - ważna spójność kreacji.

Będę wdzięczny za jakieś sugestie bądź wskazówki :)

Pozdrawiam,
Artur

Najnowocześniejszy Hotel Nad Morzem Grand Lubicz 5*
Apartamenty w Ustce tylko w pensjonacie Villa Wenel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy od tematyki działalności. Dla jednego lepsze będą gruszki, dla drugiego jabłka.

To co Ci zaproponowała osoba z forum z custom audience jest możliwe ale trochę bez sensu - po co masz startować do swojej zdobytej grupy odbiorców z płatną reklamą na Fb? Zacznij od wysłania do nich maila z info o FB i zniżce za polubienie albo jakimś innym beneficie. Możesz wykorzystać za to lookalike audienc jak najbardziej.

Bardzo wściekła meblościanka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Nie za bardzo widzę sens w konwertowaniu osób z bazy e-mail w fanów. Na Fejsie nie zdziałasz tak dużo jak na własnej stronie www, w końcu to tam zachodzi transakcja a nie odwrotnie. Pozyskuj z fejsa osoby, których nie masz w bazie e-mail. Masz dwie metody do wyboru szybką acz nieskuteczną lub skuteczną jendakże nieco wolniejszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jakie macie odczucia odnośnie chwytu reklamowego jako "wydarzenie" tak jak poniżej znajdują się przykłady firmy konkurencyjnej:

https://www.facebook.com/events/852150531485584/?ref=br_rs
https://www.facebook.com/events/859066054124900/?ref=br_rs
https://www.facebook.com/events/1514469328809465/?ref=br_rs

P.S
1. Czy jest jakiś sposób aby poinformować te osoby, które wzięły udział w tych wydarzeniach o moim wydarzeniu lub o moim FanPagu?
2. Jaką datę ustawić w takim wydarzeniu aby mogło się to sprawdzić? (lepiej ustawić, że niebawem odbędzie się wydarzenie, czy odbędzie się za rok, albo ustawiać jak są jakieś znaczące daty typu. sylwester, wigilia itd. itd)

Pozdrawiam :)

Najnowocześniejszy Hotel Nad Morzem Grand Lubicz 5*
Apartamenty w Ustce tylko w pensjonacie Villa Wenel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Trafiłem na ten temat przypadkiem

i dziwie się wszystkiemu co piszecie

Dlaczego nikt nie wspomina o narzędziach które są zajebistego u pozwalają zrobić wszystko

być może oto wam chodzi by pisać o waszym ego !!!

Jacy wy jesteście za********e mądrzy i jak bardzo genialni

marketing dzięki custom audience to są narzędzia

Które pracują dla was !

Pracuje od ponad roku na narzędziach które optymalizują Kampanie

Bo facebook z tym swoim upośledzonym narzędziem jakim jest power edition jest dla ograniczonych umysłowo

Nie dlatego że takimi wy jesteście ale dlatego że fb ma pełno lepszych narzędzi Które udostępnia tylko wybranym i to przez API

poszukajcie trochę i zacznijcie robić reklamę

Czemu nie chcecie robić reklam z formą rozliczeń CPA ?

Zaraz mi odpowie cie ze przecież robicie i ze się nie znam

BZDURA

to co wy znacie jako website click w power editiorze lub ads managerze to tylko wam się wydaje ze tak jest

Fb kasuje was za akcję

Przykład robicie post

Post jest linkiem

do dajecie ładne zdjęcie

Każdy kto kliknie foto z waszym produktem Ma przejść na stronę

I macie nadzieję że kupi produkt

I myślicie że płacicie za przejście na stronę

A prawda jest taka

Klient widzi klika Lubie to ! - PŁACISZ

Klient potem zadaje pytanie - PŁACISZ

odpowiadasz mu - PŁACISZ

klient polubia twoja odpowiedz - PŁACISZ

Klient odpowiada na twoją odpowiedź - PŁACISZ

Ty odpowiadasz - PŁACISZ

Polubisz jego wypowiedź by nawiązać więź i zaznaczyć że odpowiedziałeś - PŁACISZ

KURNA !

7 RAZY ZA PŁACISZ jeszcze Nikt nie wszedł na twoją stronę !

Bez sensu i właśnie dlatego ze tylko takie formy Rozliczeń udostępnia fb w swoim narzędziu

A prawda jest ze można mieć prawdziwe ćpa

1000 komentarzy

100000 liku

3000 share

0 przejść na stronę NIC NIE PŁACISZ

to jest Możliwe

CPA prawdziwe

CPA like page - płacisz za każde polubienie fan page i zero !!! Za pozostałe

Multi product ads - po polsku trudno post - 3 reklamy w jednym

I local post - reklama która wyświetla się tylko na wybranych ulicach lub w wybrany budynkach !

To są rzeczy których szukajcie

A na koniec ! Custom audience - po co budować grupę odbiorców lub korzystać z tych co już kiedyś kupili

Pieprzyc to

Lepiej za*******c klientów konkurencji

Świetnie to pokazuje ten filmik który idealnie pokazuje jak się robi custom audience

https://m.youtube.com/watch?v=xumRAM_ku7A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności