Skocz do zawartości

Kampania produktowa - ignorowany max CPC


janpos

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z kampanią produktową w Adwords. Przy włączaniu kampanii ustawiłem dość wysoki CPC jak na te produkty- 2zł, aby sprawdzić jak będą kształtować się stawki. Zamierzałem z niego stopniowo schodzić i optymalizować kampanię. Sprawdzić ile będzie wyświetleń, ctr przy jakich stawkach itd. Od kilku dni mam cpc ustawiony na 0,60zł, a średni cpc mam 1,20, jakby mój max. CPC ustawiony w grupie reklam był ignorowany. Czy ktoś wie co z tym zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam sobie odpowiedziałeś, tylko jeszcze nie znalazłeś odpowiedzi :)
śr CPC zapewne liczy z działania całej kampanii czyli także z czasu gdy max CPC było 2 zł. To podwyższa statystykę, zwłaszcza jeśli z czasem obniżasz stawki.

Ustaw dane na np ostatnie 7 dni i powinieneś zobaczyć że śr CPC < max CPC

Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności