Skocz do zawartości

Optymalizacja sklepu internetowego shoper


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

postanowiłem zająć się wypozycjonowaniem mojego sklepu internetowego, który zajmuje się sprzedażą wyposażenia sypialnii w związku z tym chce się windować na frazę min. "pościel satynowa", w sklepie znacznik h1 to nazwa produktu, tylko ja mam je w sklepie opisane jako "pościel satyna..." czy w rozumieniu google to dwie różne frazy, czy najlepiej zmienić nazwy produktów, bo gdy sobie sprawdzam ilość zapytań na "pościel satyna" a "pościel satynowa" to wyniki znacznie się różnią a gdy wpiszę taką frazę w wyszukiwarkę i dana strona ma skonstruowany url z nazwą produktu to pogrubia mi się i "pościel satynowa" i "pościel satyna" nie zależnie którą z nich wpiszę.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Google już prawie dobrze rozgryzł synonimy, jak chcesz być wysoko dla tej frazy to musi dana podstrona zawierać dużo tekstu o odpowiednim nasyceniu frazą kluczową wraz z jej odmianami, zoptymalizowana grafika z odpowiednim altem i optymalna nawigacja wewnętrzna. Potem to już zostaje kwestia linkowania.

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź.

Aktualnie wygląda to tak, że na frazę którą chcę się pozycjonować w sklepie składają się:

- nazwa kategorii

- nazwa w url, do produktu i kategorii

- w opisie produktu odmienione w różny sposób, w znacznikach hx, strong

- nazwa produktu

- alt w zdjęciach (nie wiem czy ma jakiś wpływ nazwa pliku?, czy warto dodać też title do niego?)

Mam też problem z konstruowaniem tytułu strony (main), bo z tego co wyczytałem nie warto upychać tam samych słów kluczowych, czyli np.

"Pościel Satynowa, pościel 200x220, pościel z kory, poszewki na poduszki" będzie samobójstwem ;)?

Jak konstruować tytuł strony dla kategorii i produktu, nazwami produktów, czy to co na głównej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witryna powinna mieć dobre zróżnicowanie treści na podstronach adekwatne do ich zawartości. Jeżeli tego nie będzie to algo dla danych fraz może podstawiać strony w wynikach z (_!_) wzięte (nie te które chcesz) a poza tym strony te mogą skakać w wynikach.

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem ten sam problem przy dodawaniu zdjęć, co gorsza alt też był niezrozumiałym ciągiem znaków. Pomogło ręczne edytowanie każdego zdjęcia :P nawet w shoperze nie wiedzieli jak mi pomóc. Bez dostępu do API i plików systemowych myślę że to może byc nie do obejścia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z niecierpliwością też czekam w takim razie na wypuszczenie tego update bo w opgrowamowaniu brakuje wielu funkcjonalności przydatnych w SEO (ciekawe czy również pojawią się po aktualizacji) :) aczkolwiek shoper to bardzo prosty i intuicyjny system polecam każdemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie ;)

Tym razem mam pytanie co do indeksowania strony w google.

Dodałem sobie mapę do gwt, adres strony z www i bez, ustawilem przekierowanie na www, dodalem kilkanascie linkow do katalogow typu onet, gazeta itd, moderowane, 3 linki na strony .gov i w gwt mam informacje ze przesłanych stron do zaindeksowania zostało prawie 1200 a zaindeksowanych 120, wrzuciłem tą mapę 7 grudnia, w gwt w linkach do strony mam liczbę 0, jak wpiszę w google site:adres_strony to wyswietla mi sie okolo 110 wynikow. Pytanie czy tak to wolno ma działać, czy można to przyspieszyć, najlepiej tanim kosztem, co to znaczy podlinkować backlinka? Korzystałem z programu power indexer pro, nie wiem czy to działa czy bardziej szkodzi, od czego powinenem zacząć?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nie zakładając nowego tematu piszę tutaj ponieważ dotyczy do optymalizacji sklepu pod prestashopem.

Zakładam sklep internetowy, który działa pod prestashop, staram się dużo czytać nie zadawając pytań, lecz męczy mnie jedno. A więc:

frazy pod które wyszukiwany jest mój produkt to wkład kominkowy

- maja 12kw - 140 wyszukiwań/miesiąc w google

- wkład kominkow maja 12kw - 40 wyszukiwań/miesiąc

- kominek maja 12 - 30/miesiąc

- maja 12kw opinie - 30/miesiąc

- maja 12kw kratki pl - 30/miesiąc

Jego katalogowa nazwa to Maja 12kw Lewy BS

I tu moje pytanie: jak w dobry sposób napisać tytuł produktu?

wrazy które chciałbym umieścić w tytule posiadają powtarzajace się słowa: maja, 12kw,

Tytuł taki będzie dobry?:

Wkład kominkowy Maja 12kW | Kominek Kratki pl | Opinie

Chodzi mi tutaj o techniczne spojrzenie na tytuł,

czy musi być taki:

- maja 12kw | wkład kominkow maja 12kw | kominek maja 12 | maja 12kw opinie | maja 12kw kratki pl

czyli wszystkie frazy "po kolei" upychając frazę "maja" parokrotnie.

Z góry dzięki za wszelkie sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę uwag radswi1599 : upychanie wszystkiego po kolei nie jest dobrym pomysłem, nie mówiac o wygladzie. Kratki mozesz dać w tytule, konkurencja niekiedy ma po prostu kratki jako kategorie i daje radę.

Cos w stylui "wkład kominkow maja 12kw|Kratki" bedzie moim zdaniem ok. Nie kombinowałbym ze spamem i wszystkimi wariaciami w tytule - nie te czasy, choć zdarzaja się perły bardzo wysoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności