Skocz do zawartości

http://www.katalog.acs.pl/ - natrętna reklama


sir nimek

Rekomendowane odpowiedzi

Trafia mnie jak klikam w krzyżyk, który teoretycznie powinien zamykać reklamę a tak naprawdę przekierowuje na stronę.

Nie wiem, który to już raz coś takiego spotykam. Dosyć.

Drogi autorze tejże nachalnej reklamy:

MASZ JAK W BANKU ze w tym sklepie nic już nie kupię - fotoset.pl

Trzeba chyba będzie przygotować czarną listę stron stosujących chamską reklamę i ją spopularyzować, bo ludzie widac nie znają granic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

idac Twoim tokiem rozumowania, drogi sir_nimku nie kupujmy czipsów, bo reklamuja sie w onecie

I tak są niezdrowe :)

Do Onetu nic nie mam tam reklamy można zamknąć.

sq pomyśl jeśli teraz taki "chłyt" marketingowy stanie sie popularny to zobaczysz jak Tobie będą siadać nerwy.

Co do pomysłu czarnej listy to oczywiste, że nie zrobię czegoś takiego, tak w przypływie emocji się powiedziało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklama powinna dać się wyłączyć. Takie działanie jest niezgodne z prawem. Można zaskarżyć właściciela reklamy (strony?) za celowe działanie na niekorzyść klienta i niedozwolonej konkurencji.

Najlepiej by było później taką informację przekazać do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (Prezesa UOKiK).

Polecam linki stałe w Seomatik.pl oraz dopalacz stron Gotlink.pl.

obrazek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepis art. 3 ust. 2 UoZNK przykładowo wymienia czyny nieuczciwej konkurencji. Są nimi, w szczególności, wprowadzające w błąd oznaczenie przedsiębiorstwa, fałszywe lub oszukańcze oznaczenie pochodzenia geograficznego towarów albo usług, wprowadzające w błąd oznaczenie towarów lub usług, naruszenie tajemnicy przedsiębiorstwa, nakłanianie do rozwiązania lub niewykonania umowy, naśladownictwo produktów, pomawianie lub nieuczciwe zachwalanie, utrudnianie dostępu do rynku, przekupstwo osoby pełniącej funkcję publiczną, a także nieuczciwa lub zakazana reklama, organizowanie systemu sprzedaży lawinowej oraz prowadzenie lub organizowanie działalności w systemie konsorcyjnym.

Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy, zgodnie z art. 16 UoZNK, jest w szczególności:

- reklama sprzeczna z przepisami prawa, dobrymi obyczajami lub uchybiająca godności człowieka,

- reklama wprowadzająca klienta w błąd i mogąca przez to wpłynąć na jego decyzję, co do nabycia towaru lub usługi,

- reklama odwołująca się do uczuć klienta poprzez wywołanie lęku, wykorzystanie przesądów lub łatwowierności dzieci,

- wypowiedź, która zachęcając do nabywania towarów lub usług, sprawia wrażenie neutralnej informacji

Reklama wprowadzająca w błąd jest jednym z najczęściej spotykanych w praktyce przypadków nieuczciwej reklamy. Zgodnie z ust. 2 art. 16 UoZNK, przy ocenie reklamy wprowadzającej w błąd należy uwzględnić wszystkie jej elementy, zwłaszcza dotyczące liczby, jakości, składników, sposobu wykonania, przydatności, możliwości zastosowania, naprawy lub konserwacji reklamowanych towarów lub usług, a także zachowania się klienta.

Czyli donos do Prezesa UOKiK powinien wystarczyć.

Polecam linki stałe w Seomatik.pl oraz dopalacz stron Gotlink.pl.

obrazek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności