Skocz do zawartości

Automat dla początkującego.

magpieldz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

poszukuję automatu który usprawni moje działania w pozycjonowaniu stron. Do tej pory robiłem wszystko ręcznie korzystając z for o podobnej tematyce jak pozycjonowane strony. Dodam że w kwestii narzędzi do pozycjonowania, wszelakich automatów itd. jestem laikiem. Który program umozliwiłby mi skuteczne pozycjonowanie moich stron, jednocześnie nie szokując mnie trudnością w obsłudze i pozwoliłby mi się spokojnie nauczyć jak korzystać ze swoich funkcji?

Generalnie potrzebuję programu od którego mógłbym zacząć swoją przygodę z narzędziami do pozycjonowania, w miarę intuicyjna obsługa bądź dobre poradniki przedstawiające jak zacząć korzystać z softu i prezentujące jego funkcje. Dodam że szybko się ucze.

Licze na Waszą pomoc i serdecznie pozdrawiam :)

Zennoposter

Scraprebox

XRumer

powinno wystarczyć :)

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

Który program umozliwiłby mi skuteczne pozycjonowanie moich stron, jednocześnie nie szokując mnie trudnością w obsłudze i pozwoliłby mi się spokojnie nauczyć jak korzystać ze swoich funkcji?

Tutaj musisz dokonać jednego wyboru. Albo program prosty w obsłudze, albo skuteczny. Niestety nie znam programu, który poprzez jedno kliknięcie "Play" będzie skuteczny przez stosunkowo dłuższy okres czasu.

Stad moje pytanie, od którego programu najlepiej zacząć aby wszystko w miare ogarnąć a żeby program jednocześnie był skuteczny. Jak do tego się ma Donlinkage? W związku z tym że nigdy nie miałem doczynienia z tego typu programami mogę mieć problem z "ogarnięciem" go? Łatwo o jakiś support/pomoc/poradniki?

Dziękuje serdecznie za wszystkie odpowiedzi.