Skocz do zawartości

Jak sprawdzić siłę linków?


ler1

Rekomendowane odpowiedzi

Darmowy był Yahoo Site Explorer - 4 lata temu. Dzisiaj możesz korzystać albo z Ahref albo Majestica [jest jeszcze Open Site Explorer od Moz'u, ale oni aktualizują listy chyba raz w miesiącu]; dane szczegółowe wyciągniesz opłacając abonament. Zbieranie i przetwarzanie danych dotyczących linków wymaga dużych zasobów, dlatego na rynku nikt za darmo tego nie udostępnia.

paq studio YouTube

Masz Ducati? Patrz sklep Do Dukata | Agencja SEO Paq Studio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jak sprawdzić siłę linków z danej strony?

Tylko i wyłącznie wstawiając tam link i sprawdzając jak zachowa się strona linkowana.

M

Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy sprzedający dobre polskie zlewozmywaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko i wyłącznie wstawiając tam link i sprawdzając jak zachowa się strona linkowana

Tak postępuje małe dziecko, które chce sprawdzić czy ogień jest gorący. A przecież ogień wysyła sygnały o swojej temperaturze, które zaczynamy odbierać wraz z doświadczeniem.

Podobnie jest z siłą linków. Można ją oszacować ale do tego potrzebne jest doświadczenie.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mocy jednego linka i tak nie jesteś w stanie ocenić, po zachowaniu testowej domeny, bo zmiennych jest zbyt dużo, tak naprawdę można tracić czas nad rozkminianiem "mocy" każdego linka, albo poświęcić go na zdobywanie nowych z niezaspamowanych źródeł. Najprostszym acz czasami mylnym wskaźnikiem jest, domena jest w topach na trudne hasła, sprawdzam jak jest linkowana i staram się też tam umieścić linki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o narzędzie darmowe, bo majestic seo jest chyba płatne.

Możesz wygenerować bezpłatny raport dla zweryfikowanej domeny.

poniżej szczegółowa instrukcja

[Wykonam] ANALIZA WIDOCZNOŚCI - aktualne pozycje mobile/desktop, sezonowość, rankujące podstrony - 10 narzędzi (Ahrefs, Semstorm, Senuto, Clusteric, Rank Tracker, SE Ranking, Alli AI, Keyword Revealer, Ubersuggest, Google Ads)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szlafrock - doprawdy ?

To szybkie zadanie dla Ciebie : uszereguj domeny według mocy linka (od najsilniejszego po najsłabszy zakładamy że link uzyskujemy na głównej stronie danego serwisu ) :

onet.pl

allegro.pl

wp.pl

filmweb.pl

wp.pl

gazeta.pl

interia.pl

Znam wiele osób które w seo i PPC siedzą ponad 10 lat i nikt nie potrafi ocenić mocy linka - niestety nie posiadamy szklanej kuli .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


To szybkie zadanie dla Ciebie : uszereguj domeny według mocy linka (od najsilniejszego po najsłabszy zakładamy że link uzyskujemy na głównej stronie danego serwisu )

No problem

wp.pl

onet.pl

gazeta.pl

interia.pl

filmweb.pl


Znam wiele osób które w seo i PPC siedzą ponad 10 lat i nikt nie potrafi ocenić mocy linka

Znam wiele osób, które zajmują się seo i pozycjonowaniem i wszyscy potrafią ocenić linka. Stary to jest podstawa zawodu. :)

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładając, że oceny dokonujesz według pewnego algorytmu ( tak musi być żeby czynność ta była powtarzalna ) - nie znając algorytmu Google nie jesteś w stanie nadać odpowiednich wag parametrom które uwzględniasz.

Upraszczając to do funkcji :

Sila linka = A * (ruch domeny ) + B * (parametry linków domeny) + C*(parametry social danej domeny)

Stąd równie dobrze mógłbyś w swoim rankingu zamienić 1 domenę z 2 , a 3 z 4 i w żaden sposób nie jesteś w stanie wykazać skąd taka a nie inna kolejność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładając, że oceny dokonujesz według pewnego algorytm

Każda firma i każdy człowiek dokonuje oceny w/g pewnego algorytmu. Nikt nie zna na 100% algorytmu googgle. Ja znam tylko 85 % ichniego algorytmu.

Ty z tego co wnioskuję teraz robisz pp, a jakiś czas temu robiłeś klientów. Klienci byli nie zadowoleni, jest ślad.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@it_management

Nie do końca się zgodzę - bo można w bardzo wielu przypadkach bardzo sprawnie szacować "moc" linka. Oczywiście nie na zasadzie, że strona A ma moc 412 a strona B. Bo takie wartości nie będą miarodajne bo będą tylko elementem algorytmu który nie należy do google.

Ale ocena mocy 0 / 1 jest możliwa w BARDZO wielu przypadków. Rozpatrując czy onet.pl ma większą "moc" od centrumrecyklingu.pl

Dalej centrumrecyklingu.pl ma mniejsza moc od olx.pl , dalej ma mniejsza moc tez od forum.optymalizacja.com , ma mniejszą moc od lexy.com.pl itd.

Czyli im ktoś ma większe doświadczenie ten jest wstanie z bardzo dużym prawdopodobieństwem ocenić moc gdzie jest większa gdzie mniejsza w przypadkach coraz to bliższych sobie domen pod względem "mocy".

Czyli w skrócie - da się ale nie zawsze i nie każdy przypadek dla danej osoby będzie tak oczywisty jak onet.pl a wypas-owiec.pl

Inna sprawa, że ta "moc" nie jest tak wartościowa w wielu przypadkach do zdobywania topów, czasem lepiej mieć 30 linków z średnich blogów niż jeden link z super mocnego portalu.

https://www.punktseo.pl/darmowe-bonusy/ << rozdaje: kody do katalogów firm, kody rabatowe, szablony ZennoPoster ! |---| Moje strony: https://www.s90.pl/pozycjonowanie/ | https://www.seo-stat.pl - zapraszam.                                                                                                                                                                                          

seo-stat-logo.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerknij na dowolną mocną sieć PBN w Czechach - zobacz jakie domeny się tam przewijają i zastanów się czy potrafisz wybrać te "mocniejsze" .

Moim zdaniem w pewnym momencie zmian w algorytmie ocenianie mocy linka stało się niemożliwe ( przykłady kwiatków które pojawiamy się w przypadku usuwaniu filtrów).

Co do klientów i bycia niezadowolonym : seo to nie jest branża gdzie ma się 100 % skuteczności - każdy klient otrzymywał dokładnie to co ujęte było w umowie jeśli ktoś miał budżet 150 pln i płacił wyłącznie za efekt to linki były takie aby na dany okres windować strony do topu - tutaj wina leży wyłącznie po jednej ze stron (tej która nie czyta umowy lub też nie czyta jej ze zrozumieniem ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności