Skocz do zawartości

ile może być słów kluczowych/ cyz nie mam ich za dużo ??


vegitaluk

Rekomendowane odpowiedzi

Przy okazji tego tematu - nie wiem czy zauważyliście, ale przez jakiś czas (ok. miesiąc od pojawienia się w wyszukiwarkach) można zupełnie zrezygnować z pozycjonowania.

Sprawdasz w ten sposób, jakie efekty daje sam content i z jakich słów Ciebie szukają. Taka analiza logów jest cenną informacją na przyszłość.

Przykład 1.

Dziś wskoczyłem na 1. miejsce G. z jednego z 50ciu najpopularniejszych zapytań w/g onet. I po co mi to? Mam 10 razy więcej odwiedzin, ale to słowo nie do końca jest przedmiotem mojej działalności. Nieumyślnie, stosując oklepaną technikę (content) wypozycjonowałem za wysoko głupią podstronę na słowo z którego powinienem mieć 10% odwiedzin a nie 95%. :P

Przykład 2.

Kiedy pozycjonowałem - jako programista - intuicyjnie, bez własnych testów i nie wiedząc o tym o co pytasz (jaka jest ilość fraz kluczowych), moja strona miała ok. 80% obecnej ilości odwiedzin. Dzięki temu, przez rok poznałem potrzeby (reprezentowane przez zapytania) mojego klienta, ich zgodność z moimi produktami i pozwoliło mi to na usunięcie części zbędnych słów (tak, nawet tych b. popularnych) na rzecz wypozycjonowania tych najdokładniej (najwęziej) opisujących moich klientów (z mojej niszy).

Odpowiadając na Twoje pytanie: pozycjonuj pod jedno słowo kluczowe, wspomagając się kilkoma frazami kluczowymi, zawierającymi to słowo.

Przykład 3.

Zyskuję o wiele więcej gdy mam kilka podstron na pierwszych miejscach, niż jedną, główną stronę, w tych samych zapytaniach na drugim. Jeżeli masz sporo fraz kluczowych, naucz się pozycjonowania podstronami przez content (każdą na inne słowo/frazę). Oczywiście, ta rada raczej nie ma zastosowania gdy zapytanie o frazę/słowo zwraca 10 mln wyników a pierwsze 100 stron ma PR=8, gash, to prawdziwe szczęście, że ja nie muszę bić się o 1ą setkę w "sms", "tapety" i "logo". :lol:))

Dodając coś na koniec - pamiętaj, że Google to Google. Dbaj o linki i PR, na prawdę, nie zaszkodzi.

Ilość wiodących słów kluczowych ograniczaj do minimum lub przerzuć na podstrony, o ile nie musisz mieć potężnego PR.

No, skończę ten przydługawy wywód.

Pozdrawiam, J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności