Skocz do zawartości

Link sponsorowany


M@Ster

Rekomendowane odpowiedzi

ale fakt ze dojdzie do tego ze kazdy bedzie mial reklame, kazdy SEO bedzie robil i co bedzie??

będzie to co pisałem kiedyś : ceny bedą rosły ;)

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to troszke potestowalem te gorne paski.

Wyglada na to, że są 2 czynnki które powodują że nasza strona wyświetla się u góry nad wynikami.

1. CTR

2. Konkurencja

Zauważyłem, że przy malo obleganych słowach nie ma szans na reklamę nad wynikami nawet jeśli masz odpowiednio wysokie CTR.

Jeśli masz niskie CTR też nie wskoczysz na te wynki.

Zatem muwsza być spełnione przynajmniej 2 warunki.

Czy CTR jest wysoki zalezy od klikalności konkurencji czyli CTR twój w stosunku do CTR konkurencji i wtedy jeśli jest o ileś tam większy niż konkurencja ma to wskakujesz na bonus. Dlatego jesli nie ma konkurencji to reklamy się tak nie pojawiaja bo nie ma do czego przyrównac.

Reklama musi wyświetlać się przynajmniej przez tydzień.

To jakby trzeci warunek.

Testuje dalej, jesli ma ktos jakieś postrzeżenia poproszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz CTR i stawki za klik bardzo ważne jest żeby kontekst reklamy był jaknajbliższy stronie na którą przekierowuje reklama. To jest pozycja za bardzo dobre dopasowanie kontekstowe reklamy. Wysoki CTR to poprostu wynik dobrze dopasowanej reklamy (miły efekt uboczny).

Kontekstowość to nie wynik CTR tylko CTR to wynik kontekstowości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklama musi wyświetlać się przynajmniej przez tydzień.

To jakby trzeci warunek.

Testuje dalej, jesli ma ktos jakieś postrzeżenia poproszę.

Ja miałem linka spons który wskoczył nad wyniki wyszukiwania po 3 dniach tak, ze chyba ten trzeci warunek nie działa. Co do pozostałych zgadzam się. Wskazywałem już w poprzednim poście, ze CTR to podstawa i wyniki konkurencji. Wcześniej pisałem, że CTR musi być na poziomie 4,5%. To faktycznie nie jest prawda. Mam teraz słowa z CTR 6, 8 % i nie ma efektu. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklama musi wyświetlać się przynajmniej przez tydzień.

To jakby trzeci warunek.

Testuje dalej, jesli ma ktos jakieś postrzeżenia poproszę.

Ja miałem linka spons który wskoczył nad wyniki wyszukiwania po 3 dniach tak, ze chyba ten trzeci warunek nie działa. Co do pozostałych zgadzam się. Wskazywałem już w poprzednim poście, ze CTR to podstawa i wyniki konkurencji. Wcześniej pisałem, że CTR musi być na poziomie 4,5%. To faktycznie nie jest prawda. Mam teraz słowa z CTR 6, 8 % i nie ma efektu. Pozdro.

A CTR licza za miesiac, za caly okres? CTR z wczoraj amm 15% np a caly czas 5%. I jak oni to wyliczaja? Konkurencje na hasla mam mocna ale mimo tego jestem na "top"owej pozycji. Aha, jak juz topowa to sie bardziej samo nakreca bo (sprzezenie zwrotne:>?) ludzie chetnie klikaja w taka duza reklame. Zmienilem raz JEDNO slowo w tresci boxa reklamowego i juz z topa zniknalem na tydzien... wiec juz nie ruszam, slowa kluczowe zmienialem (z reka na sercu) ale nie zniklo, manipulacja w trsc boxa to robi - macie podobne obserwacje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Google zawsze wyrzuca z górnego paska po zmianie treści reklamy aby przebadać czy po zmianie opisu efektywność reklamy nie spada.... troche to lipa bo kiedyś zmieniałem reklame adekwatnie do sezonu a teraz ustawiłem na stałe bo po każdej edycji reklama wracała na dwa dni na prawą stronę co zmniejszało klikalność do -30%. Nawet jeżeli są 2 lub 3 strony na górnym pasku to jeżeli pierwsza strona zmieni opis to wszystkie lecą do kąta... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności