Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie szanownych forumowiczów PiO :)



Wszyscy wiemy jak dużo banerów jest w polskim internecie. Praktycznie każda bardziej popularna strona jest zawalona brandowanym tłem, wyskakującymi banerami, rozwijanymi sliderami... Google AdWords ma nawet wymienione kilka gigantycznych formatów dostępnych tylko w naszym kraju. Dorzućmy do tego przerośnięte zapytania użytkowników o zgodę na cookie tracking. Ciężko sobie wyobrazić zadowolonego użytkownika któremu 50% ekranu zakryły banery i zgody marketingowe.


No ok, ale strona musi zarabiać, nie tworzymy jej charytatywnie. Właśnie dlatego powstał Convertiser – platforma oferująca zautomatyzowane narzędzia reklamowe, która w modelach CPA & CPS pomaga monetyzować przestrzeń, która do tej pory pozostawała nie wykorzystana – treść. Jak tam mówi Google – Content is the King? I ma rację – dobry kontent sprzedaje lepiej niż banery.


W kilku zdaniach, Convertiser to:

- automagiczna technologia monetyzacji treści,

- niski próg wypłaty (50zł),

- dla najlepszych wydawców nawet codzienne wypłaty,

- wysokie stawki w modelu CPS/CPA,

- wygodne systemy rozliczeń (Przelew, PayPal, Payoneer),

- dożywotnia prowizja od poleconych Wydawców (4%),

- przejrzyste i precyzyjne statystyki,

- dedykowany Account Manager,

- wygodne REST API

- dostęp do bazy ponad 1mln produktów z najpopularniejszych sklepów internetowych

- współpracujemy tylko i wyłącznie z największymi reklamodawcami na rynku


wi7ehzpf.png


FAQ:


1. Na czym polega automatyzacja?


Convertiser wyszukuje na Twojej stronie słowa związane z producentem, produktem lub marką. Automatycznie zamienia je w linki afiliacyjne lub widgety wyposażone w mini-porównywarkę. Co więcej – jeżeli znajdziemy link do sklepu lub firmy współpracującej z naszą platformą, to podmienimy go na link partnerski. Użytkownik nie odczuje różnicy, a Ty dostaniesz prowizję za każdą wygenerowaną sprzedaż.


2. Mogę dostosować zachowanie Convertisera na mojej stronie?


Jasne. Wiemy jak trudno pogodzić monetyzację z utrzymaniem uwagi użytkowników. Dlatego pewne funkcje Convertisera możesz włączyć tylko dla niezalogowanych użytkowników, lub ograniczyć ich działanie tylko do poszczególnych sekcji strony.


3. Z kim współpracuje Convertiser?


Tylko największe firmy na rynku. Nie przyjmujemy "początkujących", póki nie udowodnią że nauczyli się sprzedawać. Rozliczenia CPA/CPS przenoszą ryzyko niepowodzenia kampanii na Wydawcę. A my dbamy o to, żeby Wydawca zawsze był zadowolony.


4. Czy nasze narzędzia mają wpływ na SEO?


Nie. Nie masz o co się martwić – wszystko odbywa się dynamicznie w przeglądarce użytkownika i nie ma wpływu na SEO.


5. Ok. Gdzie mogę zobaczyć jakieś demo?


Wszelkie informacje dotyczące systemu znajdziesz na stronie dedykowanej Wydawcom - https://convertiser.com/pl/wydawcy.html


6. Kim jesteście? Jakie macie doświadczenie?


Profesjonalnie zajmujemy się marketingiem w sieci od 10 lat. Wiele razy występowaliśmy w roli reklamodawców i wydawców w różnego rodzaju projektach. Pamiętamy czasy kiedy PeakClick i UmaxSearch panowali na arenie PPC, a Google był zawalony doorway'ami na hasła "buy cheap %keyword%" i tym podobne. Wiemy na temat marketingu afiliacyjnego wiele i chętnie będziemy się dzielić tą wiedzą z naszymi Wydawcami.



Edytowane przez Convertiser

Programy Partnerskie v2.0 - Najwięksi Reklamodawcy. Minimum formalności. Maksimum zysku dla Wydawcy. Zaawansowane API. 1mln produktów. Kupony. Unikatowe narzędzia. Unikatowy widget porównywarki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uh, mieliśmy drobny problem z rejstracją wydawców.

Problem jest już załatwiony. Jeżeli nie udało Ci się wcześniej założyć konta z linka powyżej – to spróbuj jeszcze raz.

p.s. Wszelkie problemy & pytania można zgłaszać na maila: support [x] convertiser.com lub poprzez livechat na naszej stronie. Mamy dosyć rygorystyczny SLA, odpowiadamy szybko i na temat.

Programy Partnerskie v2.0 - Najwięksi Reklamodawcy. Minimum formalności. Maksimum zysku dla Wydawcy. Zaawansowane API. 1mln produktów. Kupony. Unikatowe narzędzia. Unikatowy widget porównywarki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ps. Linki partnerskie się generują automatycznie na nowe przy każdym przeładowaniu/prze logowaniu w panelu?

Wszystkie linki (trackingowe do ofert; do produktów; kodów rabatowych; partnerskie) są generowane na nowo przy każdym zapytaniu. Mimo to – "stare" linki nie przestają działać. Są to te same dane zaszyfrowane AES na nowo. Jest to zrobione ze względów bezpieczeństwa - w naszej praktyce spotykaliśmy się z "wydawcami" którzy uczyli się rozszyfrowywać np. kody trakingowe i podmieniać w nich wartości, u nas jest to niemożliwe.

Programy Partnerskie v2.0 - Najwięksi Reklamodawcy. Minimum formalności. Maksimum zysku dla Wydawcy. Zaawansowane API. 1mln produktów. Kupony. Unikatowe narzędzia. Unikatowy widget porównywarki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


"u nas jest to nie możliwe" wszystko jest możliwe

Przy bardziej większych chęciach wszystko jest możliwę :) ale złamać AES to nie XOR.

Programy Partnerskie v2.0 - Najwięksi Reklamodawcy. Minimum formalności. Maksimum zysku dla Wydawcy. Zaawansowane API. 1mln produktów. Kupony. Unikatowe narzędzia. Unikatowy widget porównywarki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na naszym czacie często pada pytanie – jak zostać Reklamodawcą, więc odpowiem też publicznie dla tych kto jest zainteresowany uruchomieniem programu w naszym systemie.

1. Jeżeli chodzi o sklepy to wymagania są proste: Bardzo dobry wygląd sklepu i sprzedaż na poziomie 50+ zamówień /dziennie.

2. Jeżeli chodzi o inne programy to prosimy się zgłaszać na: merchants [x] convertiser.com podając informacje o projekcie i bierzących osiągnięciach w kwestii sprzedaży

Powiem trochę więcej na ten temat. Marketing efektywnościowy to bardzo dobry dodatkowy kanał sprzedaży, ale nie może to być jedyny kanał pozyskiwania klientów. Dlaczego? Dlatego że ryzyko niepowodzenia leży przede wszystkim po stronie Wydawcy. Wydawca musi mieć pewność że po tamtej stronie traffic odbierają profesjonaliści którzy już umieją sprzedawać. Jeżeli chodzi o sklepy internetowe to ja jako Wydawca mam uzasadnione obawy:

* Czy sklep jest znany / wiarygodny dla klienta docelowego? Jeżeli sklep inwestuje w adwords, display, tv, print, content marketing, seo – to raczej nie boję się z nimi współpracować. Widzę że po tamtej stronie i bez programu partnerskiego zespół sobie dobrze radzi z traffikiem. Znają swojego klienta, pewnie robią ciągłe udoskonalenia, testują landingi itp – bo przecież i sami inwestują w reklamę, więc zależy im na efektach.

* Czy sklep sobie radzi z problemami "dorastania"? Skoro ja jako Wydawca dostaję prowizję za dokonaną sprzedaż, to zależy mi na tym żeby tych sprzedaży było jak najwięcej, nawet jeżeli pojawi się jakiś problem. Co się dzieje jeżeli wystąpi brak towaru na stanie? Jak są obsługiwane zwroty, wymiany? Mniejsze sklepy często mają problemy z logistyką przy nieznacznym wzroście zamówien o 20szt, a to pozbawia mnie prowizji. Nie mówię już o obsłudze klienta która powinna robić wszystko, żeby sprzedaż się odbyła mimo wszelkich problemów które mogą się pojawić.

* Czy mi się to opłaci? Jako Wydawca wbrew pozorom ponoszę koszty. Wybieram program parnerski – tworzę pod niego kontent, strony landingowe, uruchamiam kampanie w adwords, kupuję linki – innymi słowy inwestuję swój czas i pieniądze. Ryzyko pozyskiwania traffiku jest całkowicie po mojej stronie, mogę optymalizować wszystko co w mojej mocy – ale nie mogę zmienić nic po stronie Reklamodawcy. Jeżeli po tamtej stronie nie dochodzi do sprzedaży to raczej nie będę zadowolony. Co gorsza – nie zawszę mam możliwość przełączyć traffik na innego Reklamodawcę.

Generalnie ujmując wszystko w jednym zdaniu, to ja jako Wydawca chcę mieć pewność że współpracuję z profesjonalistami, którzy świetnie sobie radzą ze spredaża w internecie. Dlatego w Convertiser przyjmujemy i będziemy przyjmować tylko i wyłącznie sprawdzone programy partnerskie – liderów rynku w swojej branży.



A co Google mówi o takich sieciach przecież to się niczym nie rożni od kupowania płatnych linków przez sklepy. Chyba że sie myle to mnie popraw prosze.

Jak pisałem w pierwszym poście – widget nie ma żadnego wpływu na seo. Dla Google ta funkcjonalność jest niewidoczna. Można dyskutować na temat tego, że Googlebot interpretuje JS, ale nie wiem czy jest w tym jakiś sens. Raczej nie. Linki prowadzą do naszych serwerów trackingowych, a nie do sklepów bezpośrednio. Jednym słowem dla Googlebota niczym się nie różni od adsense, vibrant media i tym podobnych systemów reklamowych.

Programy Partnerskie v2.0 - Najwięksi Reklamodawcy. Minimum formalności. Maksimum zysku dla Wydawcy. Zaawansowane API. 1mln produktów. Kupony. Unikatowe narzędzia. Unikatowy widget porównywarki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Niestety zaobserwowaliśmy liczne problemy z prawidłowym dopasowaniem produktów do słów kluczowych na wielu stronach Wydawców w ostatnich dniach. Wyglądało to tak, że czasami produkty były zupełnie niedopasowane do treści lub linkami stawały się nieodpowiednie słowa tj. "więc", "się", "w" itp. Przyczyną była aktualizacja baz danych produktów w kilku sklepach. Zlokalizowaliśmy problem i pracujemy nad rozwiązaniem. Na czas prowadzonych prac zdecydowaliśmy wyłączyć część funkcjonalności widgeta dla Wydawców, aby nie musieli oni sciągać kody ze stron.

Pytania które otrzymujemy najczęściej od Wydawców:

1. Kiedy widget będzię znowu w pełni dostępny?

Wewnętrzne testy nowego algorytmu wyszukiwarki będziemy prowadzić do końca tygodnia (czw-pt). Aktualizacja serwerów produkcyjnych nastąpi w weekend.

2. Czy muszę ściągać kody widgeta ze strony?

Nie ma takiej potrzeby. Widget jest dezaktywowany po naszej stronie.

3. Jakie funkcjonalności Convertiser są dotknięte problemem?

Tylko widget. Automatyczna podmiana linków; Śledzenie konwesji w programach; Program polecający; Kody Rabatowe – działają jak należy.

4. Jak bez widgeta można promować aktualne Programy Partnerskie?

Wystarczy wygenerować link trankigowy na stronie programu i wykorzystać go na swojej stronie, w mailingu, stronie landingowej która pozyskuje ruch np. z AdWords itp. Sposobów jest dużo :) będziemy o nich niedługo opowiadać na naszym blogu.

P.S. Co do kodów rabatowych to wyglądają one w taki sposób, że użytkownik jest informowany o trwającej promocji w sklepie podczas nawigacji. Prowadzi to do zwiększenia konwersji. Screenshot poniżej:

zguy3d65.png

Programy Partnerskie v2.0 - Najwięksi Reklamodawcy. Minimum formalności. Maksimum zysku dla Wydawcy. Zaawansowane API. 1mln produktów. Kupony. Unikatowe narzędzia. Unikatowy widget porównywarki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności