Skocz do zawartości

Wpływ stosunku ilości kliknięć do wyświetleń


Konrad

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się czy strona, która ma więcej wejść (w stosunku do ilości wyświetleń) nie jest przypadkiem traktowana priorytetowo w grupie innych stron, które mają słabszy stosunek kliknięć do wyświetleń. Co więcej, jeśli algorytm wyświetlania stron tworzą ci sami ludzie, którzy tworzą Google Adwords, to wręcz dziwne byłoby gdyby nie powielili użytego tam pomysłu. W Google Adwords jednym z dwóch czynników podnoszących dany boks na liście wyświetlanych, jest właśnie stosunek ilości kliknięć do wyświetleń.

Czy robił ktoś testy, które mogłyby potwierdzać, że strona dostaje bonusy gdy klika na nią większa liczba osób? Pytanie ma sens, gdy wyobrazimy sobie, że strona turbo1.pl znajduje się na 6 miejscu i ma kiepski opis (nie zachęcający do wejścia) a strona turbo2.pl na 7 miejscu i opis jest przygotowany tak aby zainteresować użytkownika. Gdyby teoria była słuszna, to przy takim samym linkowaniu i podobnym contencie, turbo2.pl przeskoczyłoby turbo1.pl....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności