Skocz do zawartości

Nagły spadek jednej frazy?

nook90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Państwa

Pisze ponieważ jestem w lekkim szoku po tym co mi G. sprezentowało..

Moja strona pod konkretną frazą była na 19 pozycji w Google , w celu poniesienie zacząłem dodawać wpisy do katalogów SEO. Pozycja poprawiła się o 8 oczek , była na 8-7 miejscu.

Wczoraj dodałem ręcznie kolejne 200 katalogów - w jakiś 30 dodałem link do strony podpisując ja szukaną frazą.. Wieczorem po ok 6h od zakończenia pracy fraza została wyrzucona z Google strona >100

Szok ! Sprawdzam narzędzia dla webmasterów czy jest jakaś informacja - niestety nie ma...

Sprawdzam czy w ogóle strona jeszcze jest w Google więc site:domena.pl. - Uff jest , inne frazy się utrzymały ale ta najważniejsza niestety nie..

Co mogłoby przyczyną? Czy zakup 100 linków mocny stron Pr 3 - 9 głownie EDU coś pomoże ?

Bardzo proszę Państwa o pomoc gdyż jestem samoukiem i mogłem coś namieszać;/

Przecież krugg podał ci co było tego powodem powołując sie na to co zrobiłeś (zacytował te ważne rzeczy).

jak dostałeś filtr za przywalenie 200 linków (do tego seokatalogi i to w jeden dzień) to dodanie kolejnych 100 linków z pewnością nie pomoże, a jeszcze bardziej zaszkodzi

zdejmij te linki

Oferuje miejsce na kilku stronach internetowym, gdzie możesz umieścić:
BANERY REKLAMOWE
ARTYKUŁY PROMOCYJNE, REKLAMOWE, INFORMACYJNE

200 katalogów w jeden dzień, RĘCZNIE? To powiem Ci że masz niezłe tempo. Długo pozycjonowaniem się nie zajmuję, ale na samym już początku poznałam jedną bardzo ważną zasadę, którą Ci powiem, skoro do tej pory widać nigdzie nie wyczytałeś - Lepiej mało a często, niż dużo a na raz. Sorry, pozycjonowanie to proces, który trwa. Naważyłeś piwa, to teraz musisz je wypić...A tego piwa będzie tyle, że urośnie Ci brzuch:0 Masz spis katalogów, do których dodawałeś? To teraz musisz

a) jeśli utworzyłeś na nich swoje konta - zalogować się i usunąć RĘCZNIE wpis