Skocz do zawartości

Zielony jestem.

strafeboost

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem całkiem zielony w pozycjonowaniu itp. Chciałbym aby moja strona strafeboost.com była dość łatwo wyszukiwana w google gdy wpiszemy fraze typu "csgo boost" "boosting csgo" itd. Co mam zrobić? Czytałem na tym forum troche i w jednym poście znalazłem linki gdzie można dodawać swoją stronę, oczywiście na wszystkich dodałem i zauważyłem może delikatne zmiany jednak są. Jeśli macie więcej takich linków to bym prosił o nie :) Z góry dziękuję za pomoc!

Chciałbym aby moja strona strafeboost.com była dość łatwo wyszukiwana w google gdy wpiszemy fraze typu "csgo boost" "boosting csgo" itd. Co mam zrobić
Zoptymalizować serwis pod te słowa kluczowe;

- csgo boost > występowanie tylko w meta name="keywords"

- boosting csgo > występowanie jeszcze lepiej, bo nie ma wcale

:blink:

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Dodawanie lików to nie wszystko, na pozycje wpływa też optymalizacja strony.

optymalizacja? możesz to rozwinąć bo nie bardzo wiem jak się do tego odnieść

Gorąco polecam - https://moz.com/beginners-guide-to-seo :)

Linkhouse.co - platforma content marketingu i link building z największą bazą serwisów, narzędziami ułatwiającymi tworzenie ofert linkowania i śledzenia jego efektów. 

Wyniki Badania Link Building w Polsce - 2018

Możesz też spróbować z dwoma stronkami, jedną dodać do adwords a drugą próbować pozycjonować. Jak nie uda się wypozycjonować to i tak z adwords będziesz miał UU, a jak się uda wypozycjonować to zrezygnujesz z adwords...

zakładałem multikonta