Skocz do zawartości

Jaki plik na reklamy AdSense

misiaczek1951

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na początku może się przedstawię, Mam na imię Wojtek, kończę własnie 19 lat i od dwóch lat prowadzę serwis sportowy. Obecnie generuję około 1000 uu dziennie. Po raz pierwszy chcę dodać na swoją stronę reklamy adsense, tylko w ogóle nie wiem, jak się do tego zabrac. Osoba zajmująca się dotychczas stroną techniczną serwisu wyjechała i nie mam z nią żadnego kontaktu. Zostałem sam, a w tych sprawach jestem kompletnie zielony. Niech ktoś mi powie, w jakim pliku mam umiejscowić kod reklam adsense?

Przapraszam za bzdurne pewnie pytanie, ale kompletnie nie mam pojęcia, jak to zrobić.

Pozdrawiam :)

Czołem Wojtek!

Implementacja kodu reklamy nie jest bardzo skomplikowana. Poziom trudności będzie zależeć od tego w jaki sposób skonstruowany jest twój serwis.

Odsyłam do sekcji "Implementacja Kodu" w pomocy AdSense po dokładniejsze wskazówki.

https://support.google.com/adsense/answer/6002575?hl=pl&ref_topic=1307438&rd=1

Założyłem, że zarejestrowałeś już konto w AdSense i zostało ono wstępnie zweryfikowane a teraz musisz wstawić jednostki na stronę. Jeżeli nie masz jeszcze konta to będziesz musiał je najpierw założyć.

Powodzenia w zarabianiu!

M.

To wszystko zalezy na jakim oprogramowaniu jest oparty Twój serwis, ponieważ każdy ma inną strukturę. Czy jest to dedykowane oprogramowanie, czy jakiś popularny CMS - Wordpress/Joomla/Drupal etc.?

Najlepiej jakbyś podał adres swojej strony, wtedy może będzie wiadomo na czym oparty jest portal.

KryptoPoradnik - twoje źródło wiedzy o kryptowalutach

Dyskusje o kredytach i pożyczkach - Forum Kredytowe | Kantory walut online - KantoryWalut.pl