Skocz do zawartości

Przejdź na lokalne rozmiary reklam i zarabiaj więcej


AbuDabi

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie nie tylko ja otrzymałem taką oto propozycję od Google

Rozmiary reklam typowe dla Twojego kraju pomogą Ci zwiększyć zarobki Możesz zwiększyć zarobki, zmieniając rozmiar niektórych reklam w domenie hulabulaula.com na 750x200 – rozmiar typowy w Twoim kraju. Reklamodawcy płacą więcej za te jednostki reklamowe, ponieważ są one używane tylko w Twoim kraju, więc rywalizacja o nie jest większa.

Jak jest teraz: Obecnie masz w domenie hulabulaula.com jednostkę reklamową 728x90, która przynosi średni zysk xxxx USD na 1000 wyświetleń.

...

Jest opcja Przejdź na lokalny rozmiar reklamy

Sęk w tym, że jak klikam w link to przenosi mnie do panelu AdSense, (jest jeszcze jeden 3 w danej wiadomości jaką otrzymałem, który przenosi do Moje reklamy, ale nie ma nigdzie opcji zmiany rozmiaru jednostki reklamowej. Na forum AdSense wyczytałem (starawy temat), że nie można zmienić rozmiaru jednostek więc należałoby stworzyć od nowa nową, ale może coś zostało teraz gdzieś zmienione, że wystarczy tylko poddać konwersji daną jednostkę, aby zmienić jej rozmiar. Pytanie tylko gdzie jest taka opcja.

Ktoś coś robił w związku z tym powiadomieniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też dostałem takie powiadomienie, choć osobiście nie jestem przekonany do tych jednostek. Kiedyś testowałem i wydaje mi się, że RPM był gorszy, ale cóż wujek G sugeruje tak też i tym razem zrobiłem.

Założyłem nową jednostkę, dałem tylko ten sam kanał reklamy i podmieniłem na stronie kod. Generalnie zaobserwowałem, że w przeciwieństwie do przeszłości pojawia się faktycznie więcej reklam o rozmiarze 750x200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już jedną taką mam kiedy wprowadzono je do oferty bo doszedłem do wniosku, że pasuje na środku strony (inne podobne strony też stosują właśnie tę jednostkę albo większą 300x, ale dla mnie ta 3 to już przesada), ponadto mając taki większy rozmiar masz reklamy te 90x oraz 200x, mając tylko mniejszy rozmiar masz tylko jeden typ.

Nad wprowadzeniem 750x200 w innym miejscu zastanawiam się dlatego, że spokojnie mieści się ona w elemencie, który realizuje wyświetlanie 728x90 więc nic nie tracę, ale może poprawię dochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że na stronie może być jedna jednostka z tych większych, także mając już jedną np. 750x200 nie można stosować innych takich samych lub większych, także doczytałem i wiem, że temat do zamknięcia.

Wydawcy mogą umieścić maks. jedną „dużą” jednostkę reklamową na stronę. „Duża” jednostka reklamowa to dowolna jednostka o wymiarach zbliżonych do formatu 300 x 600. Obejmuje to na przykład formaty 300 x 1050 i 970 x 250, formaty regionalne 750 x 200 i 580 x 400 oraz wszystkie inne reklamy o podobnych rozmiarach niestandardowych.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstawianie większych pól (które pozwalają świecić większe, ale też i mniejsze reklamy) daje większą presję aukcyjną na stawki, więc co do zasady się opłaca.

Tak, ale przy stronach bardzo dopasowanych do reklamy łatwo jest zarezerwować miejsce bo wiesz, że reklama zawsze będzie miała wysokośc 90px. A przy skorzystaniu z jednostki 750x200 nie wiesz, czy załaduje się reklama 90px czy 200 px. Przez co u mnie np. skrypt google, domyślnie rezerwuje 200px a wyświetlając reklamę 90 px mam 110 px przerwy między tekstami. (przerwa większa niż reklama)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety tego nie unikniesz. Reklama 728x90 w polu 750x200 zostawia po 55 pikseli u góry i u dołu.

Ale jeśli także sprzedajesz reklamę display bezpośrednio klientom, to na pewno bardziej atrakcyjny dla nich będzie podwójny billboard, niż leaderboard.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności