Skocz do zawartości

Jakie są możliwe skutki przerwy w pozycjonowaniu przez miesiąc?


Michaell65

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

w najbliższym czasie prawdopodobnie przejmę sklep internetowy i mam pytanie odnośnie jego pozycjonowania.

Poprzedni właściciel ok. 1 miesiąc temu podjął decyzję o zaprzestaniu działalności i od razu wycofał się z opłacania pozycjonowania strony firmie zewnętrznej. Wstrzymane zostały wszystkie kampanie udostępniane przez Google AdWords.

Moje pytanie jest następujące:

Jakie mogą być skutki zaprzestania pozycjonowania przez powiedzmy 1-2 miesiące (jaka skala)?

Jeżeli po tym okresie odnowię pozycjonowanie to zachowam jeszcze jakiś ciąg (zaznaczam, że nie zlecę tego poprzedniej firmie, sam na podstawie danych od poprzedniego właściciela będę zarządzał m. in. Google AdWords), czy wszytko przepadnie co zostało już wcześniej wypracowane?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 99 % nie będziesz miał dostępu do kampani PPC prowadzonej przez tamtą firme.

Jeśli było robione coś odnośnie pozycjonowanie na ich prywatnych zapleczach i oni to odczepili to tak jakbyś robił od zera.

Jeśli dodawali linki do publicznych miejsc, to będą one "wieczne" aż do momentu gdy:
- miejsce nie zniknie z sieci
- admin nie usunie tego linka ze swojej strony.

Jeśli robili optymalizacje strony to masz już zoptymalizowaną witryne pod warunkiem, że zrobili to dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o kampanie to mam dostać wykaz stosowanych słów kluczowych, pytanie czy to jest dużo? Czy włączenie nawet takich samych kampanii po okresie 1-2 miesiące przerwy nie będzie wiązało się z dużym spadkiem popularności?

"Jeśli było robione coś odnośnie pozycjonowanie na ich prywatnych zapleczach i oni to odczepili to tak jakbyś robił od zera."

możesz podać przykłady co masz na myśli pisząc "coś"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jakie mogą być skutki zaprzestania pozycjonowania przez powiedzmy 1-2 miesiące (jaka skala)?

Wszystko zależy od tego, jak intensywne było dotychczasowe linkowanie. Standardowo po prostu możesz zauważyć stopniowe spadki pozycji, ale po wznowieniu linkowania nawet na niewielką skalę - szybki wzrost pozycji - tym samym odpowiedziałam już na drugie pytanie.

No i pytanie, od którego należałoby zacząć - ile linków odpięła stara firma SEO po zakończeniu współpracy?


Czy włączenie nawet takich samych kampanii po okresie 1-2 miesiące przerwy nie będzie wiązało się z dużym spadkiem popularności?

Czy Ty na pewno nie mylisz pozycjonowania z płatnymi kampaniami? Bo w kółko łączysz temat pozycjonowania i kampanii PPC, a to 2 osobne kwestie.

Dodam jeszcze, bez żadnej złośliwości, że nie powinieneś nic samodzielnie kombinować przy stronie. Po prostu na podstawie zadawanych tu pytań widzę, że nie masz do tego odpowiedniej wiedzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności