Skocz do zawartości

Pozycjonowanie sklepiku - jaką firmę wybrać ?


AniaZa

Rekomendowane odpowiedzi

5 zł za jedną frazę dziennie to wychodzi 150 zł/miesiąc za jedną frazę,

zalety :

- zapłacisz tylko jak firma osiągnie zamierzone efekty

wady :

- prawdopodobnie będą chcieli to zrobić jak najszybciej (z wiadomych przyczyn) a to nie zawsze przekłada się na jakość.

..decyzja zawsze należy do klienta a pozycjonowanie za efekt zawsze przyciąga ;)

zakładałem multikonta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 110
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Rozliczaj się za robote.
Dogadaj się na styl:
płace 1000 zł miesięcznie w zamian robisz: i wymienia się różne działania

Na koniec miesiąca prosisz o raport wykonanej pracy.

Umowa na czas nieokreślony.
To jest najlepsze rozwiązanie dla obu stron :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie chcecie tanio to nie pomogę :)

Opłata za efekt i abonament miesięczny-płacicie mniej na początku i płacicie więcej jak strona w topach.

edit: dodaliśmy posty w niemal tym samym czasie

Na początku pisały że nie znają się na tym dobrze- to już lepiej byłoby żeby ktoś się zajął stroną od początku do końca niż jakby kupować optymalizację/linki/pozycjonowanie/blasty/odfiltrowywanie. W tej kolejności :)

Brak czasu na nudne, powtarzalne zadania? Sprawdź szablony Zennoposter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@AniaZa chyba najlepszym rozwiązanie dla Was będzie abonament + premia ze efekty i oczywiście cykliczne raporty z przeprowadzonych prac tak żebyście wiedzieli czy firma robiła cokolwiek w tym czasie. Jeśli premia za efekty będzie atrakcyjna to wykonawca będzie miał większą mobilizację do pracy i że tak powiem będzie mu bardziej zależało. Natomiast w pozycjonowaniu za efekt może i nie stracisz pieniędzy (niema efektów niema kasy) ale możesz stracić dużo czasu a ZUS itp. płacić trzeba :)

zakładałem multikonta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nie chcę tanio, ale nie chcę też płacić za brak jakichkolwiek działań. A więc ?

A więc, najlepszym rozwiązaniem dla właściciela sklepu jest płatność za zwiększenie sprzedaży. Fachowiec niech tam robi sobie co che aby sprzedaż rosła. Można zawrzeć w umowie zapis o zysku od zwiększenia sprzedaży. Jest wiele rozwiązań na rozliczenia wystarczy przemyśleć i przedyskutować.

Abonament jest najgorszym rozwiązaniem dla właściciela sklepu.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

up

Wchodzisz w takie warunki? :)

Tzn, wynagrodzenie od sprzedaży w sklepie, który pozycjonujesz? Pytam zupełnie z ciekawości.

Musiałbyś wziąć na siebie:

  • czynniki sezonowe
  • politykę cenową sklepu
  • nieumiejętnie prowadzoną komunikację (reklamacje, zła prasa itp)
  • inne

Trzeba być totalnym barankiem żeby pójść na coś takiego.

Alkowiki - dla większego relaksu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Was po małej przerwie bardzo serdecznie :)

Nie, nie marnowałyśmy czasu, wręcz przeciwnie - analiza ofert, które otrzymałyśmy na priv otworzyła nam oczy bardzo szeroko i uświadomiła, że bez wiedzy odnośnie pozycjonowania nie jesteśmy wstanie racjonalnie wybrać wykonawcy. Absurdalnie ... szczególne podziękowania należą się użytkowni "tank", który złożył nam swoją ofertę, ale w krzyżowym ogniu pytań wyszło, że referencji nie posiada a mało tego nie potrafi podać jakichkolwiek wypozycjonowanych stron. Kontakt się urwał, ale to właśnie Tobie szczerze dziękujemy !!! Ten "incydent" zdrowo nas otrzeźwił :)

Wracając do meritum, czy możecie nam polecić jakieś skuteczne szkolenia (white / black hat seo). Chcemy poznać prawdę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności