Skocz do zawartości

Nowy algorytm google mobile-friendly search results


WebReklama

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Ruch mobilny jest dość nietypowy, nawet jeśli strona miała do tej pory sporo ruchu z urządzeń mobilnych to mogła mieć przy tym 0% konwersji. W takim przypadku na razie nie warto tracić czasu na optymalizację pod mobile. Ludzie przeglądający strony mobilnie szukają treściwych informacji, niekoniecznie nastawieni są na kupno czegoś wink.png Szukają newsów albo szybkiej porady wink.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ bzdura.

nie twierdzę, że to reguła, ale ogólnie tak jest, ludzie wolą kupować przez komputer bo wtedy czyją się bezpieczniej ;)

Powoli ludzie zaczynają kupować mobilnie, ale na razie jest to mała grupa, a mobilna strona czy też RWD dla rozbudowanego portalu to niemały wydatek.

Prawdą jest, że mobilność to przyszłość i warto pomyśleć na odpowiednią wersją strony, ale nie jest to obecnie niezbędne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam aktualne blogi :) nie każdy serwis jest na CMS ;)

zobaczymy jak bardzo ten algorytm zmieni wyniki wyszukiwania, bo podobno jego całkowite wdrożenie może zająć kilka tygodni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności