Skocz do zawartości

Sla 99.9


jachu

Rekomendowane odpowiedzi

Ogicom ma w sumie coś podobnego do OVH, tam nie ma 99.9 tylko raczej wynika z ich umowy 100%, wyjąwszy okno serwisowe w godzinach 00 - 04:

https://www.ogicom.pl/dokumenty/regulaminy/2012-03-01-Regulamin_SLA.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwarancja (rekompensaty w przypadku przekroczenia) to jedno, realne zachowanie tej gwarancji to drugie. Krótko mówiąc - mogę Ci zagwarantować nawet 100% uptime, ale co z tego, jeśli rekompensata to będzie np. 1 zł za każdą godzinę ponad gwarancję i nie więcej niż miesięczny koszt serwera? Lepiej sugerować się faktami, niż obietnicami lub po prostu negocjować indywidualnie, ale wtedy trzeba się też liczyć z tym, że jeśli się oczekuje dużych rekompensat, to trzeba też odpowiednio płacić (analogicznie jest z ubezpieczeniami). Nie znam firmy, która w ostatnich latach nie miała by mniejszych lub większych problemów z zachowaniem SLA.

"Szaleństwem jest chodzenie po ulicy z połówką melona na głowie i powtarzanie: Jestem chomikiem"

Dick Steele, Agent WD-40 [*]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności