Skocz do zawartości

Prośba o pomoc. Na pograniczu 20stki i 10tki.

kamillo270

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

Krótko o mnie i mojej stronie:
Po godzinach etatu jestem fotografem i od jakiegoś czasu zajmuje się fot. ślubną. Mam swoją stronkę pod adresem www.studio-progresiv.pl, którą optymalizuje i pozycjonuje od ponad 6 miesięcy.

Pierwsze 4 miesiące pracy nad stroną polegały na ulepszaniu strony, tworzeniu oryginalnych tekstów. Dodatkowo dodawałem stronę do katalogów, jakieś profile na forach, komentarze na blogach innych fotografów i cuda niewidy. Jaki był efekt? Amplitudy pozycji były ogromne, raz góra raz dołek.

Zorientowałem się, że potrzebuje pomocy. Z dobrymi radami przyszedł mi Zgred, któremu bardzo dziękuje za pokazanie sprawy z innej perspektywy. Po zabiegach, które mi poradził, pozycje natychmiast się ustabilizowały.

Jednak od 2 miesięcy strona stoi przed drzwiami pierwszej dziesiątki dla fraz fotografia ślubna Białystok i fotografia ślubna Toruń. Pozycje wahają się pomiędzy 15-11 i za Chiny nie mogę wejść na pierwszą stronę. Ciekawostka … 90% czasu poświęcałem frazie białostockiej, a to toruńska stoi nawet lepiej.

Moje obecne działania:
- udzielam się na digarcie, komentuje innych i wstawiam swoje zdjęcia (mam z tego większą frajdę niż z samego pozyskiwania linków)
- udzielam się na kilku forach ślubnych
- dość regularnie tworze jakiś artykuł gościnny i wstawiam na dobre blogi ślubne
- komentuje blogi innych fotografów ślubnych
- czasem tworzę jakiś profil na forum itp. ale tego już robię bardzo mało
- co jakiś czas przeglądam linki z GWT i wysyłam prośbę o zrzeczenie tych najsłabszych

No i klops. Stoję na czele pierwszej 20stki i 10siątka jest obecnie marzeniem:/
Proszę o rady, czy robić to co teraz. Może coś zaprzestać, może coś dodać. Potrzebuje spojrzenia z boku. Będę wdzięczny za każdą wypowiedź.

Wybaczcie, że nie tworzę hiperłącz, ale mam za mało postów, by móc to robić