Skocz do zawartości

Promocja na i365.pl


nowy_uzytkownik

Rekomendowane odpowiedzi

Mam u nich konto.

Perfekt - obsługa, kontakt, wszystko.

Ale...od pewnogo czasu zaczeło strasznie wolno chodzić:)

Odradzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Tyle to wiem. Trzymam tylko jedną domenę która zużywa transfer, więc nic sumować nie muszę. Nie chcę roztrząsac sprawy na forum, bo pewnie mało kogo to obchodzi, ale:

dla przykładu statystyki z 9 września:

wynik tylko dla HTTP w cpanelu: 1634.87 MB

wynik tylko dla HTTP w awstats: 385.79 MB

To chyba nie mała różnica. I tu, i tu jest tylko HTTP. Mam tylko jedną domenę która zużywa transfer i chociaż dane są z HTTP to przypomne, ze nie korzystam z maila na tych serwerach, ani od dawna z FTP. Nie napisałem, że jest to jakieś oszustwo. Ale poprostu nikt z obsługi nie potrafi mi tego racjonalnie wytłumaczyć.

[

dreamhost.com] - różne losowe IP, darmowa domena globalna wszystko za 22,4$ ROK. Maksymalna możliwa zniżka na kod: FORUM_PIO

Informacje przedpremierowe o grze komputerowej

GTA V na PC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

cóż - jeśli od miesiąca próbujemy wyjaśnić temat mailowo, kontaktowaliśmy się nawet z developerami CPanelu w tej sprawie i sytuacja została dogłębnie sprawdzona, a nadal Pan twierdzi, że problem występuje, to trudno jest jakkolwiek inaczej wytłumaczyć - proponowałem dzisiaj osobiście przejrzenie Panu logów strony, sprawdzenie czy np. różnego rodzaju spam-boty czy podobne rzeczy nie rozsyłają maili przez dziurę w skrypcie (ruch smtp także jest liczony do statystyk CPanelu), niestety nie spotkało się to ze zrozumieniem. Dalej niestety nie jesteśmy w stanie pomóc, bo niektóre czynności wymagają chociaż minimalnej chęci interakcji ze strony użytkownika.

Mimo znacznego przekroczenia transferu w zeszłym miesiącu Twoje konto nie było blokowane z tego powodu, własnie z powodu niedopatrzenia się przez Ciebie niezgodności, poszliśmy Ci na ręke, sprawdziliśmy wszystko po naszej stronie, dokonaliśmy poprawek i przekazaliśmy sprawę w Twoje ręce - myślę, że jest to jak najbardziej fair. Niczego nie kryjemy, wszystkie logi w formie tekstowej są dostępne w CPanelu - można je nawet ściągniać i przeliczyć ręcznie, linijka po linijce..

Pawka: gdybyś był tak miły i podał adres swojej strony, byłoby łatwiej ustalić przyczyny.

Pozdrawiam z i365.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mi również dane dotyczace transferu sa źle pokazywane np Cpanal 3GB ; awstats 600MB , ale nie doszukiwał bym się tu żadnej próby oszustwa ze strony i365 a raczej jakiegos buga w Cpanel/Awast :]

Pozdrawiam

Nie wiesz co zrobić ze swoimi oszczędnościami ? Sprawdź ranking lokat i mądrze zainwestuj swoje pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej niestety nie jesteśmy w stanie pomóc, bo niektóre czynności wymagają chociaż minimalnej chęci interakcji ze strony użytkownika.

Panie Patryku, nawet sobie nie zdajecie sprawy jak bardzo chciałbym to wyjaśnić i ile rzeczy już przeleciałem (bez skojarzeń) w cpanelu i na swojej stronie w poszukiwaniu przyczyny.

Mimo znacznego przekroczenia transferu w zeszłym miesiącu Twoje konto nie było blokowane

bez złośliwości z mojej strony, ale strasznie śmiesznie to zabrzmiało. Przekroczyłem transfer zaledwie o 950MB z 20GB - to jest znaczne przekroczenie... hmm :)

Witam, mi również dane dotyczace transferu sa źle pokazywane np Cpanal 3GB ; awstats 600MB , ale nie doszukiwał bym się tu żadnej próby oszustwa ze strony i365 a raczej jakiegos buga w Cpanel/Awast

Nie doszukuje się oszustwa, nie doszukuje się błędu - doszukuje się przyczyny! W poprzednim hostingu zużywałem około 500MB transferu. Nikt mi także nie umie odpowiedzieć na pytanie skąd takie wahania w staystykach transferu w cpanelu (jednego dnia 500MB, następnego 1600MB) przy dość wyrównanej liczbie odwiedzin!

Przejrzałem error logi, nic nie widze :) Naprawde ta sprawa transferu nie daje mi spokoju. Używam znany skrypt, dostępny publicznie. Nie ma praktycznie możliwości, żeby była w nim jakaś większa dziura.

[

dreamhost.com] - różne losowe IP, darmowa domena globalna wszystko za 22,4$ ROK. Maksymalna możliwa zniżka na kod: FORUM_PIO

Informacje przedpremierowe o grze komputerowej

GTA V na PC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze przeleciec (bez skojarzen ;) ) logi strony webalizerem i zobaczyc ile on pokaze zuzytego transferu? ;)

on pokazuje tyle samo co awstats :] aż normlanie teraz sam jestem ciekawy skąd te rozbieżności :]

Update

zauwżyłem coś dziwnego :] Mam dwa konta w i365 są one na różnych serwerach i z tego co zauważyłem to opisywany tu problem wystepuje tylko na jednim z nich (S9).

Pozdrawiam , również polecam i głosuje na po ;)

Nie wiesz co zrobić ze swoimi oszczędnościami ? Sprawdź ranking lokat i mądrze zainwestuj swoje pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dziwny zbieg okoliczności... Też mam S9. Niestety administracja upiera się przy swoim. Ale może ktoś jeszcze z S9 by się wypowiedział?

[

dreamhost.com] - różne losowe IP, darmowa domena globalna wszystko za 22,4$ ROK. Maksymalna możliwa zniżka na kod: FORUM_PIO

Informacje przedpremierowe o grze komputerowej

GTA V na PC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja mam konto na s9

Nie zauważyłem zjadania transferu, ale od jakiegoś miesiąca działanie tego serwera jest problematyczne kilka razy dziennie strona ze statystykami nie działa przez kilka lub kilkanaście minut.

Mam tam tylko statystyki mojego sklepu i pare zdjęć, więc nie zależy mi na perfekcyjnym działaniu tego hostingu.

Jednak, jeżeli sytuacja się nie zmieni nie przedłużę tego konta na kolejny rok.

Pozdrawiam

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Kosmetyki dla Ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert74: nie notujemy takich problemów, jesli chodzi o serwer s9 - sprawdź (jeśli byłeś przenoszony z s5 na s9) czy może nie masz gdzies w DNSach jeszcze IP starego serwera zcache'owanego, bo niestety czasami to może byc problem.

Jeśli problem wynika z czegoś innego daj znać na info@firma.i365.pl z moim imieniem w nazwie ticketa a sprawdzę to osobiście.

Pozdrawiam serdecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności