Skocz do zawartości

Promocja na i365.pl


nowy_uzytkownik

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Witam,

moi drodzy - jeśli macie do swojego serwera w i365, czy gdziekolwiek indziej ping "500" to odpowiedź nasuwa się sama - provider, traceroute.. Prześlijcie mi w razie problemów wyniki na priv, a jeszcze lepiej do adminów Waszych sieci, bo niestety problemy z takimi opóźnieniami nie leżą po naszej stronie.

pozdrawiam z i365.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coż, dużo ludzi pisze jakieś pierdoły (naprawdę nie zauważyliście, że to nie czat i post powinnien mieć jakąś merytoryczną wartość?), ja postaram się szczegóły:

konto na serwerze s2 - staż ponad rok - uptime 99,5%, ping okolo 150 ms, lokalizacja USA,

konto na serwerze s9 - staż tydzien, uptime jak na razie 100% :) ping 30 ms.. lokalizacja Niemcy.

Jestem z obu tych kont bardzo zadowolony, za parę dni biore następne, małe bo małe, ale.. :)

pozdrowienia.

googlerulz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MySQL tez masakrycznie czasem chodzi... a szczególnie te limity na MySQL, open source'owe (XOOPS) totalnie nie nadaje się na i365.pl - zdaniem adminów ma źle zoptymalizowane zapytania do SQL i "slow queries" przez co XOOPS bez większych modyfikacji lazi tragicznie i często serwis jest niedostępny bo limity na MySQL się włączają...

...a miało być tak pięknie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm zastanawiam sie nad kupnem prosever+ na i365.pl jednak zauwazylam ze jest tez promocja hot server tylko zasatnawiam sie czy nie ma tu jakiegos haka? Te 139 zloty na rok jakos smiesznie tanie ...

Ach czy na i365.pl maja opcje placenia miesiecznie bo nic na ten temat na ich stronie nie moge znalezc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coż - w tych złych opiniach (na tematy które zresztą już wielokrotnie tutaj wyjaśniałem), ciągle się powtarza fraza "zdaniem adminów" - może.. po prostu warto byłoby ich posłuchać

Co masz na myśli mówiąc posłuchać? Od długiego czasu staram się wyjaśnic męczący mnie problem i za każdym razem słysze, że zapytanie w XOOPS'ie są źle zoptymalizowane, wystepują prawdopodobnie "slow queries" a po pewnym czasie Waszych testów dostaje odpowiedź, że żadne niprawidłowoście nie zostały stwierdzone...

...no to jakim cudem włączają się te blokady MySQL ? Skoro nic nie możecie stwierdzić ?

Może od razu w ofercie napiszecie, że takie open-source'owe proajkety jak np. XOOPS nie są kompatybilne z naszymi serwerami i nie ma po co ich u nas stawiać...

...po długim okresie Waszych badań mojego konta dostaje odpowiedź, a w niej: "po naszej stronie nie notujemy zadnych bledow z MySQL w tej domenie", no to wskażcie skąd się biorą te przeciążenie, bo nawet na oficjalnym forum XOOPS ludzie stwierdzili, że liczba zapytań jest całkowicie w normie...

..."sugerowalbym przyjrzec sie skryptowi - byc moze ktorys z jego modulow nie dziala w pelni prawidlowo, najczesciej pomaga aktualizacja do najnowszej wersji, ktore wychodza stosunkowo czesto" - wszystkie moduły funkcjonują w najnowszych wersjach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam pytanie do klientów i365.

Czy nie zauważyliście na swoich kontach niewytłumaczalnego wzrostu transferu w przeciągu ostatnich dwóch miesięcy?

Też mam coś podobnego (pisałem o tym na str. 1, 2), tylko nie mogę powiedzieć czy to konkretnie od dwóch miesięcy, bo od tylu mam konto w i365.pl. Jak widać niektórzy też mają problemy z transferem... no nie wiem. Ja mam swoje zdanie na ten temat które brzmi: jest coś nie tak. Wczoraj miałem 450MB zużytego transferu, a dwa dni wcześniej ponad 2GB. Liczba odsłon w normie, tzn. nie ma wielkich odchylów, niemalże w tych dniach ilość odsłon była taka sama.

Nie męcze już więcej tą sprawą adminów, poprostu dokupiłem transfer.

Po co dokupować transfer skoro widać widocznie że coś jest nie tak po stronie serwera?

Mam tak samo jak ty ale ostatnio sie uspokoiło. W dniach 10-13 miałem 4 krotny wzrost zużycia transferu przy tej samej ogladalności, od tamtej pory sprawa wróciła do normalności.

Ogólnie hosting godny polecenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowy_uzytkownik: coż, widzę, że nie przeczytałeś moich poprzednich wypowiedzi, zatem - powtórze się ponownie - każdy skrypt musi zostać odpowiednio zoptymalizowany, oraz skonfigurowany, zawsze jeśli jest jakiś problem idziemy na ręke Użytkownikowi - zwiększamy czas wykonywania skryptu, limity, jeśli tylko jest to możliwe - wystarczy napisać i przedstawić jasno swoje potrzeby.

Jeśli przy niewielkiej tak naprawdę liczbie userów online przekaczasz kilkadziesiąt równoczesnych połączeń do MySQLa w ciągu sekundy to niestety, jest to wina skryptu i nie nazwałbym tego "normą". Na forum Xoopsa znajduje się bardzo dużo porad dotyczących jego optymalizacji z opisem takich samych problemów jak Twoje i to nie na serwerach shared, a nawet dedykowanych, chociażby tutaj: https://www.xoops.org/modules/newbb/viewtop...;post_id=144435. Trudno, żebyśmy nie lubili open-source jeśli na bazie tego oprogramowania w przeważającej części działamy.

Lolki: zważając na to, że od dwóch dni po prostu nie notujemy transferu CPanelowego dla kont kilku Użytkowników, którzy wykazali problemy, tak, aby wyjaśnić tą sprawę raz i do końca to rzeczywiście "wszystko jest w normie" :D).

pozdrawiam z i365.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>>kosztuje przedluzenie konta ?

Tyle ile jego kupno.

Ps XOOPS'a instalowałem kiedys przy uzycie fantastico i nie mogłem go zmusic do prawidłowej pracy. Na serwerze jest wyłaczona jakas funckja "ze względów bezpieczenstwa serwera" i cms przysłowiowo wywaliłem do kosza. Zgłaszałem do BOK-u i poinformowali, ze zajmą się tym podczas następnej aktualizaji. To było jakies 4 miesiące temu, jak jest teraz z tym cmsem? Nadal chciałbym go wypróbowac

Prywatne precelki udostepnie - PW

Darmowy katalog budowlany

Kilkuletni: Darmowy katalog stron

katalog stron spacja.info - dedykowane ip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eh, nowy uzytkownik.... zdaje sie ze potrafisz tylko narzekac, no ale nie moj interes.

ja powiem tylko ze mam kilka kont w tym hot server, cpanel rzeczywiscie czasem muli, pozatym nie narzekam.

byc moze jesli ktos chce postawic cos superwaznego lepiej pomyslec o home czy progreso natomiast tu otrzymujecie naprawde niezłą jakosc za swietną cene.

wg mnie stosunek ceny do jakosci bije home i progreso choc te dwie firmy z pewnoscią oferują troszke lepsza jakosc.

[edyta]

robienie z tego forum supportu i365 skonczy sie koszem i ostrzezeniami.

od przepytywania adminów macie support dostepny poprzez strone i365.pl, tu wyrazamy opinie.

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności