Skocz do zawartości

pozycjonowanie - facebook - fanpage?


Matif

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio sporo latam po stronach do analizy witryn pod kontem seo. Na wielu jest informacja że: "masz 0 polubień facebook" "0 google +"
Domyślam się, że jest to istotny element w pozycjonowaniu. Ale czy bardzo?

Ale mam ważniejsze pytanie.
W jaki sposób zrobić fanpage, aby zaliczało do "lajków strony"
Pamiętam, że kiedyś jak miałem na jakiejś stronie like boxa, to dodawał po prostu lajki, do adresu witryny. A nie robiłem żadnych fanpagów.
Więc nie dało się później tym zarządzać. Jak zrobić fanpage, aby zliczał lajki ze strony, i działał pozytywnie w pozycjonowaniu?

Forum King of Avalon - kingofavalon.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Domyślam się, że jest to istotny element w pozycjonowaniu. Ale czy bardzo?

Mylisz się. Istotność = 0.

Nie ma wpływu na pozycjonowanie. Oczywiście kilka osób zaraz tu napisze, że ma :)

Dziwnym trafem jakoś tego nie potrafią udowodnić :) :) :)


Ale social na pewno może i powinien generować ruch do strony.

I tylko dlatego (a może aż) jest potrzebny.

Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy sprzedający dobre polskie zlewozmywaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma wpływu na pozycjonowanie.

No nie ma, nie da się ukryć - nie ma w ogóle przełożenia na pozycje.

Co nie zmienia faktu, że "za chwilę" może mieć. Tak myślę - wtedy dobrze by było być o krok przed konkurencją, która nie bierze social pod uwagę nawet przyszłościowo.

A nie wydaje się Wam, że obecność, ruch i linki z social dają trochę więcej miejsca pod profesjonalne spamowanie? :) Tzn mając linki z social media można więcej dołożyć do pieca bez obaw o banusia? :)

ricco-banner.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto też zwrócić uwagę na fakt, że taki fanpejdż na fejsie, strona firmowa na linkedin, firmowy kanał video na youtube są bardzo mocno "wypozycjonowane". Jeśli wygooglujesz powiedzmy nazwę brandu to w przypadku bardzo wielu firm na pierwszym miejscu będzie adres firmowy, natomiast na 2gim może być youtube, na 3cim fejs, na 4tym linkedin itd.

Także widzisz, w dzisiejszych czasach po prostu trzeba być obecnym w social ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności