Skocz do zawartości

[Startup] Analyzeo - optymalizacja stron internetowych


Analyzeo

Rekomendowane odpowiedzi

Zachęcamy wszystkich do zapoznania się z nowym narzędziem do optymalizacji stron internetowych typu heatmapa https://analyzeo.com/. Aby zatrzymać użytkownika na stronie, musisz najpierw go poznać i dowiedzieć się m.in., jakie są jego nawyki, w co klika i jak scrolluje. Tylko w ten sposób będziesz w stanie określić, które miejsca cieszą się największym zainteresowaniem, a które są całkowicie niewidoczne. Dobrze zaprojektowana strona pomaga zwiększyć konwersję i podnieść sprzedaż, a jednocześnie zwiększyć efektywność wydatków na marketing. Osiągnięcie tych celów jest możliwe dzięki Analyzeo, czyli platformie do badania zachowań użytkowników. Świetnie sprawdza się ono wszędzie tam gdzie ogromne znaczenie ma analiza ruchu i zwiększanie konwersji m.in. w sektorze e-commerce. Korzystanie z Analyzeo, poczynając od instalacji usługi, jest bardzo proste. Generowane raporty, są proste do odczytania, ze względu na wykorzystanie wizualizacji wyników przy użyciu kolorowych heatmap. Możesz dowiedzieć się dużo więcej o narzędziu tutaj https://analyzeo.com/how-it-works . Możesz również wypróbować narzędzie całkowicie za darmo bez żadnych zobowiązań

W kilku słowach co zyskujesz, korzystając z Analyzeo?

· informacje, w których miejscach doszło do największej liczby kliknięć co da Ci odpowiedź na pytanie gdzie powinieneś umieścić najistotniejsze elementy;

· argument w negocjacjach z reklamodawcami;

· wiedzę na temat skuteczności przycisków akcji (tzw. call to action), hiperlinków i pól formularzy.;

· możliwość analizy nietypowych akcji użytkowników, takich jak np. dotarcie do zdefiniowanego momentu w video opublikowanego na Twojej stronie;

· dawkę informacji, z których w oczywisty sposób wynika które elementy powinieneś umieścić w miejscu, które widzi większość odwiedzających, biorąc pod uwagę przeciętną rozdzielczość jakiej używają;

· wskazówki pomagające w usprawnieniu Twojej strony www w zakresie architektury informacji (IA), użyteczności (UX), interfejsu użytkownika (UI);

· pozytywne opinie użytkowników, którzy czują że słuchasz ich potrzeb, dzięki temu jest im z Tobą dobrze.

Jesteśmy jeszcze w końcowej fazie beta i będziemy wdzięczni za wszystkie uwagi dotyczące narzędzia. Wszystkich tych, którzy włożą trochę swojego czasu w rozwój produktu i wyślą nam swoje konstruktywne uwagi nagrodzimy rabatem na abonament albo większą ilością sesji

Pozdrawiamy

Zespół Analyzeo

contact@analyzeo.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności