Skocz do zawartości

[SPRZEDAM]Teksty różna tematyka-Aktualizowana lista

PowerWords

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Forumowiczów,

Od dawna jestem związany z branżą SEO. Pisaniem tekstów zajmuję się od 9 lat. Po dłuższej przerwie jakiej potrzebowałem ze względu na wypalenie powracam do pisania tekstów wartościowych merytorycznie jak i pod zaplecza (precle). W tym poście będę na bieżąco dodawać nowe paczki artykułów jakie napiszę z zaznaczeniem o jakości, czy jest to jakość preclowa, czy wartościowa pod względem kontekstu ciekawa dla czytelnika i dająca mu jakąś wiedzę.

Cena za 1000 zzs. tekstu wartościowego merytorycznie to 3 zł, natomiast precelki wypiekam po 1,5 zł za sztukę. paczki sprzedaję po 10 sztuk, z zaznaczeniem o jakości tekstów i tematami tekstów w paczce.

Wszelki kontakt wyłącznie mailowy: SEOBUDOWLANIEC@GMAIL.COM , ten kto pierwszy się zgłosi po paczkę ten ją otrzyma.

Co do terminowości nie muszę zapewniać, gdyż są to już gotowe paczki. Jako osoba z długim stażem nie pozwolił bym sobie też na teksty plagiatowane, dlatego zawsze masz u mnie gwarancję unikalność. Sprzedane paczki będę na bieżąco usuwać z postu. Wysyłam wyłącznie po wcześniejszej wpłacie dla osób stale kupujących w przyszłości możliwość wysłania przed zapłatą.

Istnieje możliwość wplecenia określonych fraz w teksty po kontakcie mailowym i za dopłatą 0,5 zł na tekst.

Pozdrawiam i zapraszam do zakupów

SeoBudowlaniec

Paczka Finanse(wartość merytoryczna):

Tematy:

1)Oprocentowanie kredytów

2)Minimalna stawka godzinowa

3)Prawo jest dla człowieka, czyli wyrwij bat fiskusowi

4)Unia chce ułatwić handel internetowy

5)Euro w Polsce, tak czy nie?

6)Ceny ropy

7)Carpooling

8)Koniec darmowych autostrad w Niemczech

9)Karty Visa i MasterCard pod ścianą

10)Powrót myśli dawnych Faraonów

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie