Skocz do zawartości

Audyt optymalizacja, analiza konkurencji Prestashop


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

od 2 tygodni jestem właścicielem sklepu internetowego opartego na prestashop. Przymierzam się do zlecenia optymalizacji kodu strony. Nie dodałem jeszcze żadnych produktów do sklepu, stąd moje pytanie:

1. Czy lepiej najpierw zoptymalizować sklep, czy najpierw dodawać produkty?

Zależy mi na optymalizacji pod katem:
Doboru słów kluczowych (chociaż mam już przygotowana wstępna listę)

meta tagów w sekcji HEAD

atrybutów alt i title

opisów linków

przejrzystych adresów URL

mapy witryny

i wszystkich innych kwestii ważnych pod kątem optymalizacji.

Zamierzam zlecić audyt strony pod kątem optymalizacji i analizę konkurencji.

Co powinienem wiedzieć zanim zlecę taka usługę?

Czy po audycie dostane raport z wyszczególnionymi rzeczami “do roboty” ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodając produkt jednocześnie ustawiasz odpowiednie title i descpription. To samo dla kategorii. Faktycznie trzeba znać słowa kluczowe bo to pakujesz do meta, ale generalnie jak dodasz produkty bez tego to potem robota idzie od nowa. A uwierz, że gorzej jest poprawiać niż od razu zrobić dobrze.

Integracja Sensoryczna | Góra Kalwaria | Integracja Sensoryczna Piaseczno

"Mam wielką łatwość w mówieniu innym co mają robić" - król Julian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz do wyboru tylko między tym a tym to najpierw dodaj produkty a potem optymalizuj. Co Ci po tym jeśli zoptymalizujesz swój sklep, pojawi się na pozycjach na jakieś frazy w wyszukiwarce, ktoś wejdzie przez hasło w wyszukiwarce na twojej stronie i co dalej ? Zaraz wyjdzie bo nie będzie na nim ani jednego produktu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodając produkt jednocześnie ustawiasz odpowiednie title i descpription. To samo dla kategorii. Faktycznie trzeba znać słowa kluczowe bo to pakujesz do meta, ale generalnie jak dodasz produkty bez tego to potem robota idzie od nowa. A uwierz, że gorzej jest poprawiać niż od razu zrobić dobrze.

Moim zdaniem lepiej dla firmy która zajmuje się optymalizacją- poprawić opis niż robić go od początku.

Zwróć jeszcze uwagę na linkowanie wewnętrzne w witrynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy lepiej najpierw zoptymalizować sklep, czy najpierw dodawać produkty?

Optymalizację sklepu robi się na etapie projektu a później się wdraża. Zwróć się do firmy lub osoby, która robiła sklep aby dokończyła dzieło.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności