Skocz do zawartości

Brak potwierdzenia E-MAIL po zamówieniu dla Klienta - Presta 1.6


Tomek7777

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jak w temacie..

nie dochodza e-maile do Klientów o potwierdzeniu zamówienia i dalszych statusach.

Dodam że:

- PrestaShop 1.6.0.14

- moduł Alarmy Poczty - jest włączony

- e-mail testowy dochodzi na podanego maila

- Zaraz po wejsciu w ustawienia ZAAWANSOWANE --> ADRES E-MAIL pojawia się taki błąd :

Warning w linii 1595 w pliku /home/virt105662/domains/domena....pl/public_html/classes/controller/AdminController.php
[2] Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/virt105662/domains/domena....pl/public_html/controllers/admin/AdminEmailsController.php:96)

Warning w linii 149 w pliku /home/virt105662/domains/domena...l/public_html/classes/helper/HelperOptions.php
[2] Invalid argument supplied for foreach()

* W polu gdzie jest napisane domena, normalnie jest adres calej mojej domeny, teraz to usunełem.

Z góry dzięki za jakies podpowiedzi, myślę że problem tkwi w tym błędzie, chyba że macaie jakieś inne pomysły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Cześć,

 

Ja mam podobny problem. Część maili z PrestaShop 1.6 dochodzi a część nie. Klienci skarżą się, że nie wiedzą co się dzieje z zamówieniem. Wysyłam przez serwer SMTO Gmaila. Wcześniej taki problem nie występował.

 

Będę wdzięczny za każdą pomocną dłoń od użytkowników forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wychodzi  dużo e-maili ze skryptu, to Gmail może blokować kolejne.
Sprawdź czy porblem występuje korzystając z jakiegoś serwisu do wysyłki Emila ;) np

https://emaillabs.pl/

 

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Też mieliśmy problemy. Z tego co widzę, to generalnie jest to problem wielu sklepów. Jak mieliśmy tłumaczyć klientom, żeby poszukali w SPAMie to mnie krew już zalewała. Czasem nawet w tym folderze ich nie było. Gdzieś w kosmos szły. 

@Mion  właśnie też o tym pomyśleliśmy i to rozwiązanie faktycznie okazało się pomocne. Testowaliśmy dwa rozwiązania -  Emaillabs i Freshmail. Testowałeś Emaillabs? U nas niestety zaliczał problemy dlatego wybraliśmy Fresha. Sprawdzaliśmy generalnie dostarczanie @ na gmail, yahoo i hotmail , bo to nas najbardziej interesowało. @Harris tu 

https://freshmail.pl/integracje-serwer-smtp-prestashop

 masz info jak zintegrować Fresha z Prestashop. Koszta ogóle niewielkie, a klienci nie mają pretensji i nie zalewają nas wiadomościami na FB. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności