Skocz do zawartości

15 funkcjonalności, których nie ma w Power Editor, a są dostępne dla domów mediowych i agencji marketingowych.


FastTony.es

Rekomendowane odpowiedzi

Ficzers oferowane w FastTony.es, których nie ma w Power Editor, dają profesjonalnym agencjom i marketerom potężne narzędzie do tworzenia skutecznych reklam. Poniżej przedstawiamy zestawienie kilkunastu rodzajów reklam proponowanych przez nas, a niedostępnych w Power Editor.


facebook-power-editor-fast-tony-es1.png


CPA – sposób rozliczenia, w którym reklamodawca płaci JEDYNIE za przejście na stronę, bez płacenia za inne akcje typu like, share, comment. Funkcja nie dostępna w PE, gdzie rozliczenie następuje w modelu CPC, polegającym na płaceniu się za każde klikniecie i akcję, między innymi przejście na stronę fanpage, polubienie czy skomentowanie reklamy.


oCPM dla website click – model rozliczenia podobny do CPM, w którym algorytm Facebooka optymalizuje wyświetlanie reklamy, kładąc nacisk na: actions, reach, clicks lub social impressions. Tworząc taką reklamę podajemy maksymalne stawki, które jesteśmy zdecydowani płacić za każdy z powyższych elementów.


  • Actions, czyli czynności na Facebook, takie na przykład, jak: polubienie strony, instalacja aplikacji czy przejście na stronę. Akcje można określić wybierając cel kampanii.
  • Reach, czyli ilość wyświetleń reklamy użytkownikom Facebooka z grupy docelowej, do której jest kierowana reklama.
  • Clicks, czyli ilość kliknięć.
  • Social Impressions, czyli zasięg postu oraz wyświetlenia, wynikający z polubień i udostępnień postu, przez odbiorcę reklamy. Zasięg liczony jest na postawie wyświetleń dla znajomych użytkownika, który wszedł w interakcję z postem.


Multi Product Ads – format reklamowy, składający się z wielu mniejszych boxów produktowych, z których każdy ma indywidualny opis, może zawierać cenę lub numer telefonu, a najważniejsze, że każdy z nich może kierować do innego landing page. Wyświetlanych jest od 3 do 5 produktów (boxów). Włączając optymalizację można dodać kolejne 5 produktów, a algorytm Facebooka będzie serwował te 5, które okażą się najpopularniejsze.


Premium Ads homepage only – fixed CPM – reklama pokazywana wyłącznie na głównej stronie Facebooka, ze stałą stawką za 1000 wyświetleń (~3,47zł). Cel wyświetlenia.


Local Awareness – specjalny format reklamy, który wyświetlany jest we wskazanej geolokalizacji, określonej okręgiem o zasięgu od 1 km do 80 km. Format ten ma unikatowy przycisk, jakim jest „jak dojechać” (z angielskiego „Get Direction”). Rozliczanie reklamy jest w formacie absolute oCPM, czyli za tysiąc wyświetleń, gdzie wartość cappnig równa jest 1. Oznacza to, że jedna osoba widzi reklamę TYLKO jeden raz dziennie.


Custom Location Ads – jest to dodatkowa opcja geolokalizacji dowolnej reklamy, która może być wówczas, wyświetlana w wielu wskazanych położeniach geograficznych. Tworząc ją, podajemy współrzędne wyświetlania reklamy oraz zasięg jej oddziaływania, czyli okrąg o promieniu od 1 km do 80 km. Obszar ten możemy wybierać na trzy sposoby: poprzez dane adresowe, współrzędne geograficzne oraz poprzez wpisanie kodów pocztowych. Dodatkowo, można ją kierować do czterech wybranych grup odbiorców:


  • Standard – wszyscy w tej lokalizacji, czyli osoby, które na swoim profilu wpisały wskazaną lokalizację oraz osoby, które znajdują się w tej lokalizacji, a wskazują na to dane z urządzeń mobilnych (wifi, gps oraz geolokalizacja).
  • Live in – osoby, które mieszkają w tym miejscu: informacja na podstawie danych z profilu na Facebooku, jak również dane potwierdzone przez adres IP i swoich znajomych na Facebooku.
  • Recent – osoby, których ostatnie miejsce pobytu było w zaznaczonym obszarze, a określane jest to jedynie z urządzeń przenośnych. Dotyczy to zarówno ludzi, którzy tam żyją oraz tych, którzy kierują się w tamto miejsce (są w pobliżu i zmierzają do danego obszaru).
  • Traveling – osoby, które podróżują we wskazanym kierunku. Położenie i ruch osób określane jest za pomocą danych z urządzeń mobilnych. Dotyczy wyłącznie osób, których ostatnie miejsce pobytu lub miejsce zamieszkania (podane na profilu przez użytkownika lub określone przez jego znajomych) jest odlegle co najmniej o 100 mil (ok. 160 km), od obszaru, na którym wyświetlana jest reklama.


Local CPM – reklama wizerunkowa, którą można wyświetlić we wskazanej lokalizacji, rozliczając ją kosztem za 1000 wyświetleń. Współpracuje z innymi zawężeniami grup docelowych, takimi jak: wiek, płeć i zachowania behawioralne.


Local Video Ads – reklama video, która wyświetla się użytkownikom Facebooka, tylko we wskazanym rejonie geograficznym, na przykład wokół punktu usługowego lub centrum handlowego. Zakres obszaru reklamy, to okrąg o promieniu od 1 km do 80 km. Idealne rozwiązanie dla prowadzenia kampanii reklamowych, na przykład dla kin, gdzie kampania polega na wyświetlaniu zwiastunów filmów, w odległości przykładowo 6 km od miejsca położenia kina.


Raport Click w tym MPA – raportowanie, które linki w reklamach zostały użyte w trakcie kampanii, i ile razy nastąpiło przekierowanie do strony www.


Ad Relevance Score – jakościowy system oceny reklam, dzięki któremu możemy je optymalizować, poprzez wyłączanie tych z niską oceną (Ad Score), a które w wyniku tego mają wysoki koszt za kliknięcie lub wyświetlenie. System ocenia reklamy w skali od 1 do 10, gdzie 10 to najlepszy wynik.


Dodatkowo również oceniany jest odzew pozytywny i negatywny na reklamę.


Pełną funkcjonalność narzędzia FastTony.es można sprawdzić tutaj.



źródło: https://fasttony.es/start/pl/15-funkcjonalnosci-ktorych-nie-ma-w-power-editor-a-sa-dostepne-dla-domow-mediowych-i-agencji-marketingowych/


Edytowane przez FastTony.es

www.FastTony.es the FB Adverisment Tool

CPA, Geolocalization, Local Awareness, Custom Location, MPA, Courusel format, MPA with video, Get The Lead format, Content Manager all in one tool

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

nie chce odnośić sie do czyjegoś narzedzie a szczególne takich które może maja 5% naszych funkcjonalności :D 

chetnie tobie all opowiem by tel - potrzebujemy z 30 minut

look wejdz na nasza strone i tam część z ficzerów które ma system zobaczysz :D

tel 535-99-22-22

www.FastTony.es the FB Adverisment Tool

CPA, Geolocalization, Local Awareness, Custom Location, MPA, Courusel format, MPA with video, Get The Lead format, Content Manager all in one tool

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to na prawdę jest takie super?

ile to wszystko kosztuje?

Ariel od czasu postania tego wpisu system znacznie sie rozwinął i co tydzień publikujemy nowa funkcjonalność :D np dziś pokarzemy światu system kontroli reklam na podstawie warunków pogodowych

np. ustawiasz Gdynia // man 18+ // temperatura 25+ // słonecznie // i gdy sa takie warunki pogodowe aktywuje się reklama np. piwo Lech żywiec czy dowolne inne :D

 

po szczegóły zapraszam tu :

www.fasttony.es/pio

 

a tutaj masz znajdziesz webnar który już był i kolejne które będą z obsługi tego narzędzi 

https://fasttony.es/start/pl/webinar/

Edytowane przez FastTony.es
  • Like 1

www.FastTony.es the FB Adverisment Tool

CPA, Geolocalization, Local Awareness, Custom Location, MPA, Courusel format, MPA with video, Get The Lead format, Content Manager all in one tool

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
9 minut temu, ar4 napisał:

@FastTony.es A macie panel w języku PL?

 

nie :D

 

ale potrzeba znac 47 słow po angielsku by umieć all 

www.FastTony.es the FB Adverisment Tool

CPA, Geolocalization, Local Awareness, Custom Location, MPA, Courusel format, MPA with video, Get The Lead format, Content Manager all in one tool

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności