Skocz do zawartości

Przymus usuwania negatywnych opinii a podstawa prawna


bt88

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do właścicieli for dyskusyjnych i serwisów społecznościowych na których pojawiają się komentarze na temat innych firm.

Czy usuwacie wszystkie roszczenia kancelarii i firm które czują się urażone negatywnym wpisem na swój temat.

Prawo mówi że administrator ma obowiązek zareagować na roszczenie i usunąć komentarz jeżeli dostanie wiarygodną informacje na temat nierawdziwości opinii.

Zakłądając że wpis jest wiarygodny nie obraża w żaden sposób wizerunku firmy, jest to tylko w delikatny sposób wyrażenie swojej dezaoprobaty i popartej dokumentami świadczącymi o jej prawdziwości tej opinii.

Czy w taki sposób dalej muszę usunąć komentarz.

Czy jeśli tego nie zrobie ja odpowiadam za tą treść ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jakaś opinia jest negatywna ale nie obraża firmy, możesz ją zostawić. Chyba że wiesz że fakty w opinii są nieprawdziwe/dostaniesz np. wyrok sądu lub inny dokument stwierdzający nieprawdziwość, wtedy musisz usunąć.

Inaczej nie istniały by w internecie negatywne opinie.

Pozycjonowanie, audyt stron www i inne usługi SEO.

 

                          

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności